yak 55

staat niet mis in de kerstboom :lol:
full

nu nog een kerstboom?! :shock:

Laatst bewerkt door een moderator:
dank u danku idd leading edge was het woord dat ik zocht. wij gebruiken aanvalsboord na!:p hij is klaar. komt op 158 gram uit zonder kruis onder de vleugel maar een enkel staafke( zal zien als het teveel buigt of niet.

ook ontvanger is nog wat aan zware kant 12gram
de prop 7 gram!!! zware prop
en de lipo hadden ze enkel 500mah op voorraad die weegt 35gram( kan ik nog iets afknijpen(draden vervangen door kortere en dunnere)

al bij al redelijk geslaagd, kan pak lichter maar had de juiste carbon enzo niet. zullen wel eens testvliegen, vleugelopp is ook redelijk groot dus ik verwacht geen probleem

Mijne is ook af!!
Zaterdag invliegen...

hier een paar fotokes
Lipo:

full

Vlieger:

full

Onderkant:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
vrijdag ook eens testvliegen, ben hem nu verder aan het ontwerpen maar iets groter en voor benzine 50cc..binnenkort bouwverslagje...

haha,

gisterenavond de yak ingevloegen, mn eerste keer indoor, deze week was het ook in de kleine zaal.

oke trillend op mn benen :p eindresultaat, heel tevreden, vliegt traag enzo hier en daar wat aanpassen.. helemaal anders dan buiten vliegen, constante concentratie muren en plafonds, en 2 grote verwarmingsblazers.. toch wel op geland:p
op laatste motorschotje los...
al bij al een zeer geslaagde eerste indoorervaring ... :p kort filmpje volgt nog, maar verwacht niet veel vliegkunst. ik dacht eerst dat ik de 2de bocht nooit zou halen:p
greetzz

Back