Yak55 EP hobbyking

nou, hier wat van de 1e stappen.

Het toestel kwam heel netjes aan geen deuken in de doos of iets.

wat zit erin?
niet alles zit in de doos hoor wat je hier ziet liggen, ook nog wat andere spullen ;).

IMG_20110620_125106.jpg

IMG_20110620_125057.jpg

1e opzicht netjes verpakt folie zit er mooi op behalve aan de voorkant van de romp :(.
net of het niet onder spanning stond maar het zat los, even de bout gepakt 1e kant wou plakken andere kant ging niet.
wat ca eronder en het zat weer perfect.
morgen even proberen het weer helemaal glad te krijgen.

ook wat jammer dat er geen handleiding bij zit.

hier dus die folie:

IMG_20110620_204851.jpg

deze iets minder maar die krijg ook wel weer glad.

IMG_20110620_204906.jpg

voor de rest waren de servo,s die ik besteld waren net wat te groot voor de gaten dus dat werd vijlen en wat dremelen.
uit einderlijk was er wat weinig vlees voor de parkers over maar dat heb ik opgelost door wat hout bij te plakken op de juiste plekken.
een nadeel is ook dat er gewoon door gefolied is over de servo gaten.
je moet ze zelf opzoeken en opensnijden, maar met behulp van een lampje is dat zo te doen.

even door met de setup.
hier de motor, met de 40 ampere turnigy esc:
netjes stekkers tussen gezet.

IMG_20110620_192615.jpg

inmekaar

IMG_20110620_192639.jpg

en er op:

IMG_20110620_204730.jpg

onderkant:

IMG_20110620_204749.jpg

en de servo,s dan nog even:

IMG_20110620_204819.jpg

IMG_20110620_204802.jpg

morgen gaan we weer verder.

Die servo's zou ik niet gebruiken. Heb er nu een paar meegemaakt, en meerdere ervan zijn de 1ste avond al stuk... Ik heb zo zelf ook laatst 1 heli gecrashed omdat 1 van die servo's bij het invliegen al doorbrande.

Ik heb de analoge meegemaakt, maar denk dat het voor allemaal telt. Naar de revieuws op HK let ik niet, want als je daar 1 slechte review plaatst, word deze dezelfde dag nog verwijdert. Als je goed oplet staan er vrijwel nooit slechte revieuws bij de onderdelen van HK ;)

Haha ja dat is zo :p een kameraad van mij heeft ooit een regelaar gekocht die het totaal niet deed. Review geplaatst, en de volgende dag had ie een mailtje binnen van HK, dat zn review was verwijdert ;)

Haha ja blijft toch HK he :p als er ergens 1 slechte review staat worden die onderdelen minder verkocht en dat willen ze niet ;)

Maar idd, kijk zelf maar even. Dit zijn mijn bevindingen, en ik zou het zelf zonde vinden als het toestel naar beneden komt door 2 euro aan bezuinigingen ;)

9gr zijn goed hoor, weet alleen niet welke precies ? Zou bij die 3D kistjes toch altijd wel metal gears aanbevelen ;) en lekker snel! Hele leuke zijn dan de MG90s servo's.

Back