Yep 120hv regelaar

Ik weet uit betrouwbare bron dat deze tijdens de 1e keer optoeren is uitgefikt...
en garantie bij hk... Nouja, dat kennen we allemaal wel....

Mja Castle's doen dat anders ook wel? ;)
Uiteindelijk fikt ook wel eens een jive of een yge door. Is kwestie van geluk te hebben lijkt me al kan je er wel van uitgaan dat een yge of jive dit minder snel zal doen ;)

Garantie boeit niet echt als je voor de prijs van 1 yge bijna 5 yeps kan kopen :)

Ik weet uit betrouwbare bron dat deze tijdens de 1e keer optoeren is uitgefikt...
en garantie bij hk... Nouja, dat kennen we allemaal wel....

Ja anko heeft gelijk yep gemonteerd en alles ingesteld dit ging prima m=bij het instellen van de gouv ging die naar vol vermogen dit ging prima maar de weg terug naar 0 ging iets minder :rolleyes::rolleyes: bij ongeveer half stick kwam er een grote steekvlam uit.

Uiteraad baal ik er er van :( maar het is niet anders (gelukkig niet in de lucht gebeurd)

ik heb over dit geval contact gezocht met hobbyking en het verhaal uitgelegt. Aan mij werd er gevraagd om foto's van de situatie te maken dit heb ik gedaan heb de krimpfolie verwijderd en foto's van de esc gemaakt. Na het sturen van de foto's werd mij direct gezegt geen garantie (de esc is opengemaakt :confused:) hier ging ik niet mee accoord en heb het verhaal dat ik op hun verzoek foto's moest maken.
Gelukkig is het balletje weer gaan rollen en kan de esc opsturen voor onderzoek ja lekker dit kost 32.90 euro.
dit is de bijna de helft wat de esc me heeft gekost. Dus heb de beste man nog een mail gesuurd om te vragen of het ook anders kon hier heb ik nog niks overgehoord.

ik zal hier nog even op terug komen.

ps ik zou er nog steeds een willen proberen na het lezen van diversen goede en ja ook slechte berichten.:grin:

mvg ronald

Gewoon opsturen in een bubbelenvelop en gewone postzegels. Heb ik ook gedaan met mijn 100A HV die uit elkaar viel. Na 5 weken toch aangekomen en geld terug gehad (als tegoed in de shop).

klacht

Ik heb ook het tegoed van een kapotte lader terug gekregen nadat ik hem op de goedkoopste manier had opgestuurd.

Gewoon opsturen in een bubbelenvelop en gewone postzegels. Heb ik ook gedaan met mijn 100A HV die uit elkaar viel. Na 5 weken toch aangekomen en geld terug gehad (als tegoed in de shop).

oke maar hoe heb je dat gedaan dan zo in de brievenbus.

ze zeggen het pakket moet een trace nummer hebben.

gr ronald

Gewoon in een bubbelenvelop. Adressticker erop. En... Een CN22 plakker maken, te vinden op Google bij de afbeeldingen. Waarde is 0,00 en vermelden dat het een "defective part" is. Bij het postkantoor de goedkoopste verzending zonder tracking (gewone post dus). Het is een zeker risico maar in de praktijk gaat het goed. Door de vermelding dat het stuk is, is het toch niet interessant voor de postbode om achterover te drukken. Of het aan kont weet je helaas pas als je ineens tegoed erbij hebt. ;)

En de groeten van Jasper. Zit hier naast me. :bye:

Dat nr krijg je als je op hun site een klacht invult en je eigen gegevens.
Yep, het zogenaamde RMA nummer (RMA = Return Merchandise Authorization). Die krijg je of heb je al gekregen op het moment dat je een defect ding aanmeld. Waarschijnlijk per email, inclusief een retouradres.

Nou het is inmiddels al weer een hele tijd geleden dat ik over de yep 120 hv ben begonnen.

en ik heb er toch een week geleden besteld voor 66 euro incl verzendeing en nee geen douane kosten.

gister de regelaar binnen gehad bij het doosje openen zag ik een esc liggen nou daar kan je niet omheen.

maar ik heb de esc even goed bekeken en een orginele yge op google er bij gezocht en ben de regelaars eens gaan vergelijken met elkaar.De layout van de esc's zijn presies het zelfde.
de condesatoren zijn het zelfde,63v390uf. De fets heb ik vergeleken met de orginele deze zijn ook het zelfde.Deze zitten op de yep fdb045an
img20121106wa0010.jpg

img20121106wa0011.jpg

img20121107wa0001.jpg

De laatste foto is na het verwijderen van de aluplaat ivm niet passen kap.

morgen ga ik samen met 3dfresh de yep 120 hv instellen (progkaarten waren uitverkocht)

dus zal nog even een verslag doen hoe deze esc vliegt.

hij komt om me fusion50.

Was ook niet erg slim van je om die 'ALU PLAAT' er af te halen, Dus ik ben bang voor je garantie.

echt een gevalletje eigen schuld dikke bult, goedkoop is duurkoop , ik kan zo nog wel ff doorgaan.

mijn 100% echte YGE 90 HV gaat nu al dik 450 vluchten als een speer, schril contrast met de YEP
Smiley-sex020.gif

Was ook niet erg slim van je om die 'ALU PLAAT' er af te halen, Dus ik ben bang voor je garantie.

echt een gevalletje eigen schuld dikke bult, goedkoop is duurkoop , ik kan zo nog wel ff doorgaan.

mijn 100% echte YGE 90 HV gaat nu al dik 450 vluchten als een speer, schril contrast met de YEP
Smiley-sex020.gif

als je niet weet waar hij is stuk gegaan bemoei je je der niet mee en als je je eigen yge ziet zie je ook dat er geen koel plaat op zit. Hij is aan de binnenkant stuk gegaan.
en ps hij is al verstuurd naar hobbyking en zullen afwachten.

gr ronald

Sorry hoor Ron maar jij blijft ook aan de gang met afkraken ...
Wat is er tegenwoordig niet gestolen? Word een beetje afgezaagd!
En ik denk dat YGE een graantje meepikt van de omzet die HK maakt met de YEP.....
De software is identiek!
Waar woon jij Wim? Adres en plaats? Hoe zou jij het vinden als de firma YEP of ik dan iets bij jou kwam stelen? Als ik jouw bericht goed interpreteer, moet dat blijkbaar kunnen. Ook goed voor de omzet van de glaszetter, hij pikt een graantje mee omdat jij bij jou een raam moet vervangen.

Mensen die een YEP regelaar hebben gekocht, wetende dat het jatwerk is!, hebben geen recht op klagen als hun autoradio (weer eens) gestolen is. Die mensen zijn wat mij betreft geen haar beter dan helers.

Laatst bewerkt:
Ron,

Je interpreteer mijn bericht niet helemaal goed!
Zoals jij het omschrijf steel jij iets bij mij zonder mijn toestemming, ik ben van mening dat de firma YGE wel degelijk weet dat er bij HK clonen van hun regelaars worden verkocht en ze vinden het goed omdat ze meedelen in de omzet. (Dat vermoed ik tenminste)
Er zijn veel clonen van allerlei spullen, kijk alleen maar naar de clonen van de Align heli's.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat Tarot eigenlijk spullen van Align gebruikt en de Align servo's schijnen het B-assortiment van Savox te zijn!
Is dat dan allemaal gestolen? Vind ik wel erg afgezaagd worden om daar over te zeuren!
Maar oke, iedereen heeft zo z'n mening en dat maakt t juist interessant;)

Laatst bewerkt:
Back