dus zal nog even een verslag doen hoe deze esc vliegt.
Ik weet uit betrouwbare bron dat deze tijdens de 1e keer optoeren is uitgefikt...
en garantie bij hk... Nouja, dat kennen we allemaal wel....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Elektronica werkt op rook in een gesloten circuit en ik heb uit betrouwbare bron dat de rook ontsnapt is.morgen ga ik samen met 3dfresh de yep 120 hv instellen (progkaarten waren uitverkocht)
Ik weet uit betrouwbare bron dat deze tijdens de 1e keer optoeren is uitgefikt...
Gewoon opsturen in een bubbelenvelop en gewone postzegels. Heb ik ook gedaan met mijn 100A HV die uit elkaar viel. Na 5 weken toch aangekomen en geld terug gehad (als tegoed in de shop).
Yep, het zogenaamde RMA nummer (RMA = Return Merchandise Authorization). Die krijg je of heb je al gekregen op het moment dat je een defect ding aanmeld. Waarschijnlijk per email, inclusief een retouradres.Dat nr krijg je als je op hun site een klacht invult en je eigen gegevens.
Nou het is inmiddels al weer een hele tijd geleden dat ik over de yep 120 hv ben begonnen.
en ik heb er toch een week geleden besteld voor 66 euro incl verzendeing en nee geen douane kosten.
gister de regelaar binnen gehad bij het doosje openen zag ik een esc liggen nou daar kan je niet omheen.
maar ik heb de esc even goed bekeken en een orginele yge op google er bij gezocht en ben de regelaars eens gaan vergelijken met elkaar.De layout van de esc's zijn presies het zelfde.
de condesatoren zijn het zelfde,63v390uf. De fets heb ik vergeleken met de orginele deze zijn ook het zelfde.Deze zitten op de yep fdb045an
![]()
![]()
![]()
De laatste foto is na het verwijderen van de aluplaat ivm niet passen kap.
morgen ga ik samen met 3dfresh de yep 120 hv instellen (progkaarten waren uitverkocht)
hij komt om me fusion50.
Was ook niet erg slim van je om die 'ALU PLAAT' er af te halen, Dus ik ben bang voor je garantie.
echt een gevalletje eigen schuld dikke bult, goedkoop is duurkoop , ik kan zo nog wel ff doorgaan.
mijn 100% echte YGE 90 HV gaat nu al dik 450 vluchten als een speer, schril contrast met de YEP![]()
Yep, het zogenaamde RMA nummer (RMA = Return Merchandise Authorization). Die krijg je of heb je al gekregen op het moment dat je een defect ding aanmeld. Waarschijnlijk per email, inclusief een retouradres.
Gestolen waar gedijt niet?
Ik hep anders nog wel een zgan Yge 90 hv liggen..
Waar woon jij Wim? Adres en plaats? Hoe zou jij het vinden als de firma YEP of ik dan iets bij jou kwam stelen? Als ik jouw bericht goed interpreteer, moet dat blijkbaar kunnen. Ook goed voor de omzet van de glaszetter, hij pikt een graantje mee omdat jij bij jou een raam moet vervangen.Sorry hoor Ron maar jij blijft ook aan de gang met afkraken ...
Wat is er tegenwoordig niet gestolen? Word een beetje afgezaagd!
En ik denk dat YGE een graantje meepikt van de omzet die HK maakt met de YEP.....
De software is identiek!
Dit is dus absoluut niet het geval en yge is er helemaal niet blij mee dat hun regelaar gekopieerd wordt.ik ben van mening dat de firma YGE wel degelijk weet dat er bij HK clonen van hun regelaars worden verkocht en ze vinden het goed omdat ze meedelen in de omzet. (Dat vermoed ik tenminste)