W
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nice, mooi bakkie
wanneer de lucht in ??
ziet er cool uit. maare welke heli is het? ik herken hem niet.
en issie rtf gekocht? of als kit?
ik heb lockbond van bison...locktide![]()
Nee hoor, alleen gebruiken voor schroeven die in metaal zitten. Schroeven in kunststof moet je gewoon periodiek controleren maar hebben verder geen extra zorg nodig. Is die lockbond wel non permanent? Je wilt wel kunnen repareren natuurlijk![]()
... loctight/ locktite (hoe schrijf je dat) ...
neehoor frame is metaal kop is plasticschroefjes bij de gl450s zijn van staal maar waaar ze in gaa van plastic![]()
Wat voor nut heeft het dan een RTF te kopen als em terug uiteen moet?
Succes met de heli.
Mario
wel eens gehoord van: reverse engineering?Wat voor nut heeft het dan een RTF te kopen als em terug uiteen moet?
Succes met de heli.
Mario
eventueel een druppeltje CA (secondelijm)jvthert zei:Schroeven in kunststof moet je gewoon periodiek controleren maar hebben verder geen extra zorg nodig.
Mag hopen dat je ongelijk hebt. Anders zijn er (minstens!)duizenden helibouwers in potentieel gevaar, inclusief FinlessBob!Ca wordt het volgens mij niet beter op, het plastic wordt daardoor broos en hard, en vormt zich dus niet meer om de schroef heen wat uiteindelijk wel kan zorgen voor lostrillen/doldraaien.