You Tube Films Rolf's Achterhook RC Video

Hallo Rolf,

Weer een mooi filmpje geworden.
SMILEY FILMT.05 - kopie.jpg

Jullie hebben ook een mooi buitenparcours, mooi ruim opgezet.
1 opmerking :
Het Shell tankstation is wel moeilijk te bereiken, lastige bocht. (5:21 min.)
Smiley verdrietig - kopie.png

De betonblokken rechts staan redelijk in de weg en aan de linkerkant nogal stevige basaltblokken.

Ach kom, ik rij er met mijn Lowboy zo binnen ;) Er moet natuurlijk wel een uitdaging blijven he

Hallo Rolf,

Je schrijft : Ach kom !
Ja, ik kom zeker een keer naar Hengelo om te kijken. lijkt me leuk.

Misschien hebben jullie geen concurrentie, maar als een tankstation niet goed is te bereiken, dan rijdt men door naar het volgende tankstation.
SMILEY LACHEN (3).jpg SMILEY LACHEN (3).jpg

Hier een duimpje, ik heb geen account bij YouTube, dus geef ik het duimpje maar hier.

DUIM OMHOOG 1.jpg

Hallo Rolf,

Weer een mooi filmpje, TOP !
Smiley  2 Dikke duimen - TOP.jpg SMILEY FILMT - kopie.jpg

@Raoul,
Mooie combinatie geworden met de haakarm en de autolaadkraan met de aanhangwagen.
Ook de dieplader met de rupskraan ziet er mooi uit.

SMILEY APPLAUS.gif

@Rolf,

Duimpje.
DUIM OMHOOG 1.jpg

En hier is alweer het 3e en laatste deel.....Helaas. Het ziet er niet naar uit dat we dit jaar nog veel nieuw materiaal te zien krijgen. Ik vrees dat de BV NL binnenkort weer finaal op slot zit. Jullie zullen dus nog wel compilaties van mij voor de kiezen krijgen. Ik heb nog wel materiaal voor een nieuwe special.....

En graag weer de duimpjes, liefst op YouTube. Zit nu op 1800 abonnees mede dankzij jullie Bedankt!!

Hallo Rolf,

Weer een mooi filmpje.
SMILEY FILMT - kopie.jpg

Wat me opvalt dat bij de club veel Amerikanen rondrijden.

Tja, helaas kan ik geen duimpje geven op YouTube, dus krijg je wederom het duimpje hier.

DUIM OMHOOG 1.jpg

Hier weer een film in de serie "specials". De MAN van James. Ik denk de laatste dit jaar. Ik vrees dat ik dit jaar geen gelegenheden meer krijg om nog veel nieuw filmmateriaal te maken. Hoop dat het voorjaar 2021 weer meer zal brengen.

Hallo Rolf

Weer een mooi filmpje !
Het duimpje gaat weer omhoog.

DUIM OMHOOG LEUK.jpg

Je kan ook nog leuke filmpjes plaatsen van eerdere rij-demo's die je nog niet hebt geplaatst van voorgaande jaren.
Het is altijd een genot om naar jou mooie filmpjes te kijken.

De meesten zijn hier well voor bij gekomen en op mijn YouTube kanaal Achterhook RC Video staan ze allemaal op een rijtje ;)

Ik plaats dingen die hier thuishoren hier en films dus op mijn YouTube kanaal.....daar horen ze. Wat ik hier plaats zijn links naar YouTube......

Je hoeft ook nergens te zoeken hoor, gewoon even bij je favorieten zetten....

Back