You Tube Films Rolf's Achterhook RC Video

Dan heb je niet goed gekeken. Kijk nog eens bij 23 april....

Het is helaas zo dat het zichtbare deel op de agenda wat klein is maar als het op weekoverzicht zet zie je al meer.
Dit is voor MBVDN nu nog de eerste vaststaande datum

Nou dat was mij zo niet opgevallen nee, het is in de maandweergave inderdaad wat klein. Misschien de tekst van het evenement dan beginnen met MBVDN, dan valt het gelijk op, ook voor andere verenigingen.
Die agenda is wel makkelijk, je bent anders alle websites van verenigingen aan het afstruinen.

full

Helaas is het animo van verenigingen en organisaties niet zo groot nog. Er zal echt meer actie van verenigingen moeten komen wil dit initiatief slagen.

En deel 2 online. De kijkcijfers blijven wat achter deze weken eens kijken iof we het kunnen oppeppen! Delen en liken mag en een abonnementje ook. Op naar de 4000 dit jaar.

Een tijd geleden had ik een geintje op het web met de mannen van RCZVTG uit Zeeuws Vlaanderen. Zij hadden een heftruck gekregen van een sponsor voor op de baan. Er zat echter geen chauffeur op. Ik heb toen geroepen dat Achterhook RC Video deze dan wel zou sponsoren. Er is inmiddels heel veel gebeurd daar maar de nieuwe baan is in de maak en de eerste rijdag in zicht. Ik was eigenlijk van plan om de chauffeur persoonlijk te brengen maar gezien de enorme afstand (ruim 3 uur rijden voor mij) en andere zaken dat weekend gaat het niet lukken.

Maar de chauffeur is er wel op tijd. Vandaag met de post mee gegaan.

bcdbac83-c6cb-466a-85fc-50b94d2a8c23.jpg

Samen met wat promotiemateriaal. Ik wens jullie veel plezier met de kleine man en de nieuwe baan!

99f93362-a44d-4b78-8078-e1d1e3ae666b.jpg

Ik heb wat nieuwe borden gemaakt voor langs de baan als ik aan het filmen ben op een evenement. Zowel publiek als rijders vragen vaker na waar ik mijn films plaats. Nog niet iedereen kent mijn kanaal dus (kan toch niet?) maar daar kan ik nu verandering in brengen en ik hoef het niet te spellen ook....

Hé, dat mannetje heb ik ergens gezien, weet Jannie daar wel van? Komt me erg bekend voor hoor, en wat levert het sponsorship dan wel op? :zoeken:
;)
Cor

Was zelfs op bestelling bij Jannie, is een kloon!

Buiten goodwill en vriendschap niets Cor..... Maar daar doe ik het voor;)

Back