Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,Nog even een aanvulling.
Ik kwam zojuist op internet tegen dat die witte flits betekend dat de watch me/follow functie klaar staat maar niet actief is.
Gps lock is goed genoeg om deze te activeren.
Verder werd dan weer verwezen naar de manual (hoofdstuk 14?) maar daar kan ik er niets over vinden dat ie wit moet knipperen.
Blijft dus nog steeds een beetje onduidelijk.
Gr Marcel
Thxs Martin , maar idd dat zeggen ze er bij de verkoop niet bij en standaard zit het ook niet in het pakket dus jammer genoeg is het nu naderhand maar wel een les voor mij en zal in het vervolg wel zorgen dat ik er een aanschaf om bij de volgende vlucht alles opgeslagen word.Je moet altijd een sd kaart in je st10+ zetten,zo kunnen ze een fabrieksfout of een pilot error de oorzaak is.
Laten we hopen dat het garantiewerk wordt,anders gaat het jezelf geld kosten.
Succes Danny.
Mvg Martin.
Hoi ik ben nieuw op dit forum ik heb sinds een paar dagen een q500 yuneec typhoon en heb er nog niet mee gevlogen ik heb alleen nog maar de informatie van ralfs bude (wel bekend bij jullie natuurlijk) gelezen en de instuctie filmpjes gezien en heb nu de vraag , kan de q500 ook heel rustig van zijn plaats komen of gaat dat altijd zo abrupt ondanks de rustige bediening van de linker stik hoort dat zoIemand van hier al ervaring met de Quad?
Yuneec Typhoon Ready to Use Quadcopter.
Wordt compleet geleverd en je hebt verder niets nodig.
Verander je perspectief met de Yuneec Q500 luchtfotografie en videografie (APV) systeem.
Het systeem is 100% in de fabriek gemonteerde en testgevlogen.
Wordt geleverd met een 3-assige CGO2-GB camera die full HD 1080p video registreert en 12 megapixel foto's maakt.
De ingebouwde digitale video downlink levert streaming video, die kunnen worden bekeken op het scherm van de ST10 zender.
Ook worden de vlieggegevens op het scherm weergegeven (hoogte, snelheid, afstand etc.)
Met de Q500 is het nog nooit zo eenvoudig geweest om fantastische foto's en videobeelden vast te leggen voor een breed scala van toepassingen.
Bijna alle quadcopters werken met het GPS systeem. De Q500 ontvangt naast het GPS systeem ook het Glonass systeem. Hierdoor is de een stuk nauwkeuriger en heeft die vaak ook binnen ontvangst.
De Q500 kan ook in de smartmode stand gevlogen worden. In deze stand volgt de quadcopter de zender. Dat betekent dat hij je letterlijk volgt als je loopt, fietst etc. Verder heeft die ook een coming home functie.
Specificaties Q500:
Diameter (zonder rotorbladen): 565mm.
Hoogte 210mm.
Gewicht met accu: 1700 gram.
Vliegtuig is 20 to 25 minuten per accu.
Wordt geleverd met een 10 kanaals zender met 4,5" touchscreen scherm (2.4GHz met 5.8GHz video downlink met OSD), 2 stuks 5400mAh 3S 11.1V LiPo en lipolader. Verder worden er 4 stuks reserve propellors en een 8GB mini SD kaart meegeleverd
Jan
Hallo allen, ik ben niet zo'n schrijver en meld me zelden op fora. In dit geval wil ik nu toch een vraag neerleggen bij de Yuneec Typhoon Q500+ gebruikers. Ik heb problemen met de gimbal van de CGO2+ camera. Sinds kort wil hij maar zelden correct intialiseren, bij opstarten van de quad werkt wel de camera, maar niet de gimbal, deze geeft een signaal beep beep beepbeepbeep en het ledje op de gimbal knippert groen rood blauw, de gimbal maakt kleine schokkerige beweginkjes maar reageert niet. De heli is twee manden oud, bij contact met yuneec in Duitsland is het allemaal onduidelijk wat de afloop gaat worden, ik vind dat ik hen moet kunnen aanspreken op garantie maar daar geeft men geen antwoord op, men komt enkel met vragen of hij neergestort is of een harde landing heeft meegemaakt. Ik wil dus eerst proberen om via kenners aan de weet te komen wat er mis kan zijn. Is hier iemand die mij verder zou kunnen helpen ?
Gr. Hansbao