Zaterdag 15 november, 1e F3P wedstrijd Rotterdam.

Ah kijk.. service! :)

Nog excuses voor de slijtage aan de 0 toets van de computer trouwens :P

nev mind moet beter lezen

ik gebruik wel torrent. Als het bestand kleiner is dan 200Mb, wil ik 'm wel tijdelijk (zeg week of twee) parkeren op m'n webspace..

torrent word gemaakt:)

ach, mijn pc draait elke dag wel een paar uurtjes, uploaden maakt dan niet uit.

Megaupload-server en torrent zal wel genoeg zijn:D

Zijn er nog mensen die torrents willen van de F3P-AM's die er zijn gemaakt. Dan maak ik er eentje met allemaal achter elkaar. Dit betreft dan ronde 2

Laatst bewerkt:
voor de mensen die nog nooit van torrents gehoord hebben, kijk dan even op de volgende website:
http://download.utorrent.com/1.8.1/utorrent.exe

Deze software installeren, en dan het bestandje van de vorige post dowloaden. Utorrent opent dit bestandje en dan moet je even kiezen waar je het bestandje op wil slaan en op ok klikken, de rest wordt voor je gedaan.

Die AM-vluchten zal ik morgenmiddag even op de pc zetten en ook weer een torrent van maken:D.

hahaha:P

Utorrent is makkelijk en snel in te stellen. Azureus heb ik eerst gebruikt, maar utorrent gaat wat vriendelijker met je RAM om

Terug :ontopic: maar weer. Video's komen eraan!

Omdat het zo lekker dichtbij was, en we toch die dag in Rotterdam waren, even een kort bezoek gebracht. (incl. onze vier weken oude zoon...)

Ik heb de volgende video's gemaakt:

Ook nog een aantal foto's. Merendeel was helaas mislukt. (Ik heb me sindsdien toch maar weer even in de handleiding van de camera verdiept...)

P1010589.jpg

P1010520.jpg

P1010525.jpg

P1010531.jpg

P1010540.jpg

P1010543.jpg

P1010546.jpg

P1010569.jpg

P1010571.jpg

P1010572.jpg

P1010577.jpg

P1010586.jpg

P1010588.jpg

P1010598.jpg

P1010600.jpg

P1010611.jpg

P1010613.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Allemaal forummers die langsgekomen zijn.. er moet iemand bij de deur staan die iedereen aankodigt met naam en forumnaam :P

Fabian; zorg je wel dat je pc vandaag aan blijft staan? De file is niet compleet nu.....

Als het binnen is zal ik wel een en ander op Youtube zetten na selectie.

dat had ik al verwacht.. Ik wilde alleen een hele goede nachtrust, dus heb mijn pc uitgezet. Vandaag de hele dag aan tot +-11 uur savonds (dit is meestal het geval)

Back