Zeeland van Billing Boats

Graupner heeft er toch ook wat? Je kunt ze vinden onder accecoires.. dan dingen voor kits dacht ik.. en dan bootmodellen..dan ff scrollen.. dan vind je ze wel :D

Christian

kijk een in de modelbouwwinkel bij de plastik-modelbouw afdeling leger groen
daar is 1/35 een veel gebruikte schaal
ze hebben ook setjes met gereedschap en oliedrums

Nog eens een update v/d Zeeland.
De schoorsteen afgewerkt met de radar erop die ik voorzien
heb om te laten werken ben nu begonnen aan de mast met de
brandblusspuit.

mvg
Callekes

Van 't weekend nog wat verder gedaan aan de mast
v/d brandspuit hij is eigenlijk gereed buiten de spuit
zelf die ga ik vandaag er nog op zetten

[URL

callekes

Eindelijk v/h weekend voort gedaan aan de Zeeland ik heb de voormast afgewerkt en nog wat kleinigheden zoals jullie op de
foto's kunnen zien trouwens ik heb hem vorige vrijdag op de maandelijkse club bijeenkomst eens voorgesteld en ik heb er goede
reactie's op gehad van mijn clubvrienden

[URL

Tot later en veel vlugger een update
want het einde is in zicht
Callekes

de boot ziet er in het echt mooier uit dan op foto's, heel netjes. Het enige dat me op viel waren al die Nederlandse kleuren... vooral die bel in de Nederlandse kleur voorop de bovenbouw naast de mast...

Patrick

de boot ziet er in het echt mooier uit dan op foto's, heel netjes. Het enige dat me op viel waren al die Nederlandse kleuren... vooral die bel in de Nederlandse kleur voorop de bovenbouw naast de mast...

Patrick

Ik meende :als dat het ook een hele bekende Nederlandse boot is.:rolleyes:
Je had in Dordrecht een MULLER sleepdienst:!:
En in Terneuzen ook een:!:
Dus dat van die kleuren, begrijp ik even niet wat je daar bij is opgevallen
Mvg
Frederik:D

niets van aantrekken Frederik... ik ben zelf aan een oranje boot bezig. Kwestie van klaar te zijn als de regering hier weer niet in orde geraakt.

Patrick

Het begint op zijn einde te komen afgelopen dagen de voormast afgewerkt alle koordjes gehangen vlaggen gehangen de Mullervlag gevonden op het net en afgeprint.
Ben begonnen aan de kraan en het reddingsbootje volgend weekend de laatste werkjes daaraan.

Aja het is wel degelijk een sleepboot die in Terneuzen heeft gevaren

Tot zover deze update
Callekes

Callekes,
Ziet er goed uit, strak gebouwd.

Heb je wel de muller vlag goed in een blanke lak gezet? Ander loopt ie uit als die nat wordt.

Gr robin

Eindelijk vorige zondag was het goed weer heb er van geprofiteerd om de Zeeland te water te laten en als is goed gegaan het is een schoon slepertje op het water.

ms. Zeeland

Hallo Callekes,

Ik heb je bouwverslag met plezier gelezen, omdat ik ook al enkele jaren een pakket van de Zeeland heb liggen, maar er nog steeds aan moet beginnen. Je boot ziet er goed uit.
Heb je al eens bij tugspotters gekeken voor foto's van de echte Zeeland, welke helaas in 1997 is gesloopt.
Tugspotters.com

Ik ben zelf meer aan het varen dan aan het bouwen, met mijn Rode Zee en Smit Duitsland in verenigings verband zie foto's van Wessel. Demo's 2007/Varen Hollands diep 15-07-2007/DSC_1723

mvg Paul

Leguaan

Hallo,

Ik ben ook bezig met de Zeeland en heb een leguaan geknoopt. Deze moet nog wat gebruikssporen meekrijgen.
Deze i.p.v. de rubberen snavel die in de doos zit. Misschien niet historisch juist, maar toont wel echter.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Foto's van de Zeeland tot nu toe

Heeft nog wat vuil nodig, maar het begint er op te lijken.

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back