zelf bedacht vrachtschip

Volgens mij kunnen hier meer accu's in dan dat je ooit nodig gaat hebben tijdens een vaart. Gewicht is in ieder geval geen punt waar je nu al te zwaar aan moet tillen ;).

Haha,

oh stiekem ben ik niet alleen dus, mij hoor je niet klagen dat mijn accu leeg is.. de zender is eerder.
Ik ken hem volgens mij, volg hem regelmatig met zijn bouwen :)

zo, al even niet op het forum geweest daar ik een schaatsliefhebber ben, maar we zijn weer terug. gelijk met een vraag... weet iemand waar ik een accu voor mn graupner zender kan kopen? het is en oudere zender (hij staat hier op dit lijntje stukkie terug)
als iemand het weet, ik hoor het graag...

okay, bedankt, ik zal binnenkort eens bellen,

ik heb trouwens besloten om in de boot een interieur met schermpjes die misschien licht kunnen geven te bouwen. dat is een hoop werk maar daar is het natuurlijk een hobby voor. maar hoe zit het bij de meeste andere boten? bouwen jullie er ook een interieur in of laten jullie dat zitten?

verder gebeurt er helaas niet zoveel omdat het op school nu wat drukker word... maarrr vanaf vrijdag een week vakantie, dan komt er weer een update

Ikzelf wil alleen in m'n stuurhut een interieur bouwen. De andere ruimtes laat ik leeg en ga ik wat lampjes in een stukje plexiglas achter de ramen maken, om toch het idee van leven te geven. Als er dan ook nog wat gordijntjes voor de ramen hangen is het geest helemaal compleet.

Een volledig interieur is natuurlijk wel leuk en mooi, maar het is maar de vraag hoeveel je hiervan uiteindelijk nog gaat zien.

Jesse

hallo mensen, nu al bijna 3 maanden niets laten horen, dat komt gedeeltelijk door de echte boten die nu het water in moetten, maar vooral dat ik de komende maand in een examentijd zit, ik ben ondertussen wat bezig geweest met de stuurhut. ik zal er proberen nog foto's van op het forum te zetten maar examens gaan voor... als ik klaar ben met de examens volgen zeeen van tijd :)

Back