Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
... vleugels gaan bouwen inplaats van computeren ;-)
Hoe is de status Japie?
...
Wachtend op files van ...
Deze opsomming zegt helemaal niets over het verschil in concept. Pas als je het serieus gebruikt hebt kun je hierover oordelen. Richard Swindells en Alex Hoekstra zien er blijkbaar wel de voordelen van in. Het lijkt me niet dat ze voor de prijs gezwicht zijn.Leuk hoor die Taranis. In mijn ogen nog steeds geen echte verbetering tov van bestaand spul. Dat alles individueel is toe te wijzen, alle kanalen hun eigen voorwaarden kennen en het noodzakelijke "tweaken" van het een en ander is naar mijn idee (behalve dan de prijs !!!) geen echte vooruitgang; met Spektrum, JR, graupner
Kan het niet nalaten te reageren. Ik heb zelf een taranis, en je kunt inderdaad leuk tweaken tot je erbij neer valt.Deze opsomming zegt helemaal niets over het verschil in concept. Pas als je het serieus gebruikt hebt kun je hierover oordelen. Richard Swindells en Alex Hoekstra zien er blijkbaar wel de voordelen van in. Het lijkt me niet dat ze voor de prijs gezwicht zijn.
Wat die veren & schakelaars betreft... Ook die zitten niet standaard op een Futaba/JR/Spektrum.
En ja... Ook dat tweaken vind ik leuk. Maar dat kun je rustig achterwege laten.
Grappig.Als je OpenTX gaat gebruiken is het van groot belang direct vanaf het begin al je huidige automatismes in zenderprogrammeren te vergeten en de nieuwerwetse OpenTX manier aan te houden.
Van Inputs, naar Mixer, naar Outputs (OpenTX2.1)
Die heeft het begrepen!Binnen mijn club heb ik iemand kunnen overhalen om een Taranis te nemen. Die heb ik natuurlijk flink geholpen met de instelling van zijn DLG. Vorige week kreeg ik een berichtje dat hij een ander toestel in no-time zelf ingesteld had.