Er zijn zeer zeker cellen die de benodigde stroom wel kunnen leveren. De kans dat je die los kunt kopen zijn zeer groot, misschien wel 100%.
Maar stel jezelf nu eens de vraag of dit allemaal wel zinvol is. Er zijn gewoon accu's te koop, kant en klaar met de juiste stekkers er aan en met een zo hoog mogelijke capaciteit als er in die "verpakking" past. De kans is groot dat je dan zelfs goedkoper uit bent.
Krijg er stilaan zelf ook een punthoofd van

Der zijn wel accupacks die in zo'n Peq-box passen, maar das enkel LIPO, en die wil ik liever niet, omdat ik slechts heel sporadisch met m'n replica's schiet, en met LIPO's dien je toch wat achtzamer om te springen.
bovendien wil ik vooraan een beetje ruimte (proberen)vrijhouden om de laser regelbaar te maken
in NiMH vind je zo, geen accupack welke klein genoeg is, vandaar m'n capriolen, (maar das ook niet erg das de manier waarop ik deelneem aan deze hobby)
Kan ik misschien nog 's op zoek naar van die NiMH 1.2V cellen (zoals origineel) , of nog's naar die 3V Lithium ion cellen kijken maar da was ook nog nie zo evident om die te laden he