Zelfbouw 85cm twin mono 'Cozy G-Force'

De G-Force krijgt zelfbouw stingers drives. De eerste is af, de tweede moet nog gemaakt worden [emoji28]

44c7b1e459c6f2325d37c85c8473ee56.jpg

En hier is de bouwvideo:

Ja, er zijn vele wegen naar Rome. Ik heb katoenvlokken, microballoons en carbon snippers. Dat laatste leek mij voor deze verlijming het sterkst. Het is alleen wel lastig aanbrengen.

Awesome build Jan:thumbsup:! Do you have any thoughts about the painting scheme? I usually start thinking about it at this stage of building process.... when finally the deck is on the hull ;)!

Thanks Dim [emoji3] I will use a fluorescent color, either orange or neon yellow. Not sure about the scheme or pattern yet..
Anyway, the maiden run will be done without paint [emoji3]
I hope to maiden the boat in this year. Yesterday I have seen so many great and fast hulls at the meeting, that I got even more motivation to push forward and make it a speed monster [emoji41]

My guess is it ,it will be a speed monster for sure.
Also very nice to see your Cozy in action.
That boat performance is super ,even in the hard winds and waves.D.J.
And nice to meet up with you guys[emoji1305]

Mee eens Alex, het was gezellig gisteren, als hobbyisten onder elkaar [emoji106]
De T800 F1 ging best goed, maar op vlakker water is het toch lekkerder varen hoor. Dat gold voor iedereen denk ik.
Ik hoop zeker 120+ voor de G-Force. Ik moet wel een beetje mee kunnen met jullie. Wat een snelheden gisteren, erg gaaf om te zien. Maar ook de budget builds en RTR boten kan ik waarderen. Zolang je plezier hebt!

Ik heb deze week een roerhouder gemaakt van forged carbon fiber.
Van hout heb ik een mal gemaakt en die heb ik beplakt met tape. Met een bovenkant die er strak inpast, pers je de carbon snippers en epoxy samen.

987950de2935e52fe8dd451edc6e2f20.jpg

2898380082affb2e2af06ef1d53caf2f.jpg

Na een hoop schuren en afwerken heb ik een licht en sterk onderdeel!

88db8d71d200cdf0774fdcff9f675fd1.jpg

ff1273f60a9beb24b66d37899dbf130f.jpg

Deze week maak ik de video van het bouwproces [emoji41]

Laatst bewerkt:
Back