Euhmmm Roel mijn sponsor is KIWA als ik dan mijn sponsor naam verwijder van het door hem geleverde product :wink: Nee hoor je hebt gelijk ik moet die letters er nog even afvrezen. Maar ja een kleiner T stukje had ik niet voor handen. Maar het geheel komt in de straalbuis van een mm of 24 ik hoop dat het wel mee valt wat weertand betreft ondanks dat de straalbuis straks voor de helft is gevult met de behuizing van de boegschroef
@ Adam het zijn de kleinste kegeltandwielen van Conrad. in de catalogus staan ze te boek voor 13mm maar in werkelijkheid waren mijn setjes maar 12,12mm. Tevens een beetje geheim van de Smid ik heb het T stuk wel uit geboord naar 13mm en van de tandwielen ongeveer 0,2 mm afgedraaid. Maar als je nog kleiner wilt moet dat denk ik wel kunnen alleen wie er van die kleine kegel tandwielen vekoopt weet ik niet.
Maar ik zal het eindresultaat mettertijd hier op het Topic ook tonen.
@ Adam het zijn de kleinste kegeltandwielen van Conrad. in de catalogus staan ze te boek voor 13mm maar in werkelijkheid waren mijn setjes maar 12,12mm. Tevens een beetje geheim van de Smid ik heb het T stuk wel uit geboord naar 13mm en van de tandwielen ongeveer 0,2 mm afgedraaid. Maar als je nog kleiner wilt moet dat denk ik wel kunnen alleen wie er van die kleine kegel tandwielen vekoopt weet ik niet.
Maar ik zal het eindresultaat mettertijd hier op het Topic ook tonen.