Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En draad haal je niet bij de elektronica zaak, weinig keuze en te duur. Go to your local friendly motor/transformer rewinder/refurbisher or repair shop. Excellent quality, all gauges, penny stuff, you'll probably get it for free if you bring your motor along. They love it when they can handle a motor without the need for a crane And maybe let them have a spin with your plane once you finished your motor? You know, in case you need wire again for your next motor
Heb een aantal adressen gevonden maar die hadden allemaal niet wat ik zocht .
Ik heb bij Piet Kennis (elektronika zaak) geinformeerd en daar heb ik de volgende prijzen van:
0.8mm (diameter) 9.50 euro voor 22 meter
0.6mm (diameter) 8.50 euro voor 39 meter
Aangezien ik geen idee heb of dit duur of goedkoop is aan jullie de vraag: Is dit duur of goedkoop??
degene die ik gebeld heb zijn:
revisie electro
puccinistraat 25
5049 GD Tilburg
inductive Systems
jan asselbergsweg3
5026 RP Tilburg
Niet bellen, dan krijg je een kantoortype aan de telefoon. Daar kan natuurlijk niets bij, gezeur over rekeningen, pakbonnen bla ablabla.Gewoon langsgaan met je spullen tijdens werkuren de werkplaats binnen stappen, vinden ze leuk dat kleine spul. Bij wikkelaars krijg je het waarschijnlijk voor niets. Je kunt natuurlijk ook bestellen bij: www.gobrushless.com www.aircraft-world.com
Boven de 0,5mm wordt het koperdraad nogal prijzig. Stel dat je 20 meter 0,8mm draad nodig hebt. (wat ik me niet kan voorstellen, maar we vergelijken alleen maar even)