Zelfbouw-> Code HE-X-A

Lol, je laat er geen gras over groeien, wat heb je precies besteld dan?

Spektrum DX8T
DJI Naza
....
dat en ander spul :)
MOet nog een landingsgestel zien te maken want dat paste net niet meer.
dit word eerst een kooi voor er een kleintje onder komt
Ook simulator software zodat ik de controles leer kennen voor ik begin.
En er komt nog een kleine quadcopter voor de eerste vlucht
Moet nog een soldeerkitje zien te vinden.

krijg je vanzelf allemaal te zien

Laatst bewerkt:
die hebben ze bij HK ook voor minder.

en ze hebben ook "losse" flasher leds in verschillende kleuren. die heb ik erop zitten.
zijn die blauwe ronde dingetjes voorop. (achterop zitten witte)
DSCF6392.jpg

DSCF6384.jpg

na een crash was er 1tje krom, dus ik dacht die slopen we dan maar eens open.
is dus gewoon een normale led onder een flasher led en een weerstandje ertussen..
maar het werkt wel als een speer!
(ik heb nu de continue led de andere kant op laten schijnen zodat de flasher geen lamp er meer achter heeft.. word meteen veel duidelijker)

na 2.10 probeer ik in het donker te vliegen, dan zie je beter (totdat de rest van de lampen aangaan)

http://http://youtu.be/pXT0qutB5hI

met een paar van die dingen aan een geschakeld kanaal ben je voor een paar euro klaar (afhankelijk van de prijs van de schakelaar)

de naza is zeker weten uit te breiden met gps en dergelijke

Waar haal je deze info vandaan, want bij DJI op de site staat er niks over GPS bij de NAZA ???
Dus ben wel benieuwd hoe jij dit zo zeker weet dat dit nu al kan bij de NAZA...

Maar als je goed kijkt is dat voor een quad copter geen hexa :)

Deze is prima te gebruiken op een HEXA als ik kijk hoeveel leds erbij zitten, dus misschien zelf iets beter kijken... ;)

2x always bright white leds,
1x always bright green led,
1x always bright red led.
2x white strobe light ideal for headlights,
2x slow flash red leds.

Laatst bewerkt:
dat is inderdaad een sluit box aan en druk op de knop. wil er graag zelf een maken
Dan moet je misschien de volgende keer je vraag duidelijker omschrijven. Ik heb me nu even gebaseerd op wat ik hier van je gelezen heb (beweert van alles en nog wat te willen en het dan ook nog zelf te willen maken, maar koopt vervolgens een kant-en-klaar setje en heeft ook nog totaal geen kennis van de materie), en gelinkt naar iets wat m.i. het beste bij deze eigenschappen past.

fijn dat je me verwijst naar google :)
Maar als je goed kijkt is dat voor een quad copter geen hexa :)
Maar alsnog vriendelijk bedankt hoor :rolleyes:
Volgens mij leidt mijn link rechtstreeks naar een website? Maar een beetje meer zoeken op Google zou inderdaad niet verkeerd zijn. En dan ook lezen wat er staat, want zoals EJS al aangaf ontbreekt het ook daar nogal eens aan. Oh, en trouwens geen dank hoor. Ik zal je vragen voortaan wel links laten liggen.

Ik begin me intussen wel ernstig af te vragen of je bij het aanmelden wel je echte leeftijd hebt ingevuld.

Ik begin me intussen wel ernstig af te vragen of je bij het aanmelden wel je echte leeftijd hebt ingevuld.

@Micropuller Wat heb ik gezegd dat je dit zonodig moest intypen? Volgensmij kom ik een tikkie verkeerd over

@EJS als je goed kijkt naar het apparaatje van de wookong zie je de naza FC er tussen hangen en een van de opties van de wookong is dat je GPS hebt namelijk ( GPS ATTI GPS (inclusive) Position, Altitude hold and Heading hold )
Weet alleen niet of je de onderdeeltjes los kan bestellen. En wat betreft de leds, ik zei eigenlijk al dat ik ze liever zelf maak.

Mijn excuses als ik iemand hier tegen het been aan stoot... ik vraag alleen maar hulp meer niet

Laatst bewerkt:
die wookong zit echt geen naza tussen hoor;) hoofdkastje(mc) lijkt er misschien op, maar is het echt niet;) weet dat ze wel bezig zijn met een gps voor de naza voor position hold, maar vooralsnog is er geen gps voor de naza verkrijgbaar;)

die wookong zit echt geen naza tussen hoor;) hoofdkastje(mc) lijkt er misschien op, maar is het echt niet;) weet dat ze wel bezig zijn met een gps voor de naza voor position hold, maar vooralsnog is er geen gps voor de naza verkrijgbaar;)

Oh ok kijk dat wist ik niet, wat raar dat ze dat dan wel vermelden op de site
Staat notabene tussen de features :O tja dan is t gewoon mijn fout!
Dankjewel Vinny! :D

@micropuller nogmaals sorry ik bedoelde t echt niet lullig o.i.d.

Laatst bewerkt:
@EJS als je goed kijkt naar het apparaatje van de wookong zie je de naza FC er tussen hangen

Nou ik heb een blik op mijn eigen Wookong set geworpen, maar hoe ik ook zoek ik kan daar geen NAZA kastje tussen vinden hoor :rolleyes:

wat raar dat ze dat dan wel vermelden op de site
Staat notabene tussen de features

Ik zou je het advies willen geven je toch eerst iets meer in te lezen (en dit is gewoon vriendelijk bedoeld hoor) ;)

Laatst bewerkt:
Nou ik heb een blik op mijn eigen Wookong set geworpen, maar hoe ik ook zoek ik kan daar geen NAZA kastje tussen vinden hoor :rolleyes:

Ik zou je het advies willen geven je toch eerst iets meer in te lezen (en dit is gewoon vriendelijk bedoeld hoor) ;)

Ja dat snap ik, maar jij hebt toch gewoon gps met de wookong set?
En ik dacht dat het vierkantje kastje ook de NAZA inzat
En ik weet dat je het vriendelijk bedoelde EJS ook naar jou mn excuses asl je dacht dat ik je aanvoel ofzo

Ja dat snap ik, maar jij hebt toch gewoon gps met de wookong set?

Ja in elke Wookong set zit GPS

En ik dacht dat het vierkantje kastje ook de NAZA inzat

Nee dat is de fout die je maakt, de Wookong en de NAZA zijn twee verschillende systemen en zitten allebei in een vierkantkastje.
Vaak zegt een foto meer dan 100 woorden dus bij deze de verschillen.

NAZA set:
product.jpg

Info over de NAZA

Wookong set:
product.jpg

Info over de Wookong

Helaas verkeerd gezien, ik heb een F550 HEXA met Wookong set (zoals ook in mijn onderschrift te lezen is trouwens) ;)

dsc00096small.jpg

Helaas verkeerd gezien, ik heb een F550 HEXA met Wookong set (zoals ook in mijn onderschrift te lezen is trouwens) ;)

dsc00096small.jpg

hahahaha dit gaat echt fout man! ik verwarde jou met iemand anders hahaha, nou hetzelfde framework als ik, is hij al een keer wezen stuiteren?
ah een flamewheel met dx8 :) nu weet ik dat ik niet fout kan gaan met mn setup
Geld de post over de props van de dji copters ook voor de f550? want ik zag wel de 440 erop staan.
zo ja nieuwe props ophalen dus..

Eerste gedeelte is binnen gedrupt, maar zonder zender kan ik nog niet veel :)
Simulator voor het leren van het vliegen met een quad/hexa copter
En de nodige aansluit materiaal
img0384tw.jpg

Back