Zelfbouw-> Code HE-X-A

ik mag toch ook even op de nederlandse fora om info vragen? maar laat maar, ik weet genoeg. als je het antwoord op de vraag niet hebt, reageer dan niet.

Nee, je wilt gewoon horen dat het prima gaat en zeurt net zo lang door tot iemand het antwoord geeft wat jij graag wilt. Dat je het vraagt is prima, maar dat je net zolang doorgaat tot je het antwoord krijgt wat jij wilt horen is knap irritant.

Wat een overdreven reactie, voor de rest wel alles goed met je ?? Persoonlijk geeft mij jouw reactie meer irritatie (om in jouw bewoordingen te blijven) dan dat een mede hobbyist gewoon een paar keer dezelfde vraag stelt om zekerheid te krijgen over iets wat hij graag wilt weten...

TIP: Doe gewoon gezellig tegen elkaar, dat komt het forum alleen maar ten goede.
En als je iets niet aanstaat klik het gewoon is weg in plaats van zulke reacties (we zijn hier ten sloten om elkaar te helpen) ;)

Laatst bewerkt:
ik denk ook dat de vraag aan iemand die dezelfde hexa en accu's heeft een hele normale is, maar kennelijk denken mensen daar anders over. ik ga verder niet vragen hier, iedereen die een nuttige bijdrage heeft geleverd, bedankt.

ik denk ook dat de vraag aan iemand die dezelfde hexa en accu's heeft een hele normale is, maar kennelijk denken mensen daar anders over. ik ga verder niet vragen hier, iedereen die een nuttige bijdrage heeft geleverd, bedankt.

als je nog een weekje geduld hebt kan ik je dat precies vertellen. zal de temps opmeten met een high load en geen load. gezien we hetzelfde spul hebben kunnen we elkaar zo helpen.

Deal?

zodra je het weet hoor ik het graag! bedankt zover:)

ondertussen een fijne lader besteld en is aangekomen
Ook bezig met de deans connectoren te maken :)

img2546edit.jpg

Maar ben helemaal vergeten dat ik al meer gedaan heb :O
Ik post t zowat overal maar niet hier... wat een schande!

Ik heb ondertussen er een mount aangehangen die zowel mijn lichtgewicht pilot systeem kan pakken als de dslr en de jvc.

img2549edit.jpg

img2553editedit.jpg

Laatst bewerkt:
pittige camera's!

strak werk!

Dankjewel, vandaag ben ik aan de gang gegaan met mijn tijdelijke landinggestelsel.
Het is nu hout maar wil graag alu pootjes hebben. maar daar moet ik nog even naar zoeken hoe t snijden enzo.
Ook probeer ik ledjes onderin de blitz te maken.

img2560edit.jpg

Maar dit zijn kleine dingetjes.
Ik geloof dat ik even wat hulp nodig ben bij het aansluiten van de naza naar de 6210 controller van spectrum
Zal morgen even een shopje maken met hoe ik het heb zitten.

ar6210.jpg

Ik ben ondertussen wat aan t inlezen maar de dingen zoals aile ( aileron? )
en nog andere dingen waar ik even niet wijs uit word om aan te sluiten
Bij de DJi kun je een manual vinden maar t staat er allemaal net anders.
de connecties zoals rudder en trottle is wel begrijpelijk.
Wie kan me een klein beetje helpen?

Ik zal morgen even een shopje maken over hoe ik het nou precies heb zitten
en of dat klopt

mooi ontwerp voor de poten!

ff langs de betere recycle boer gaan en wat dikke stukken alu scoren.

de grove maten met een decoupeerzaag of haakse slijper (met dun schijfje) eruit halen en daarna bijvijlen. let op! aluminum verstopt je vijl het gaat erin zitten en je krijgt het er amper uit, om dit tegen te gaan pak je een oude grote(stomp) kaars en vijl je eerst kaarsvet in je vijl, hierna een aantal keer vijlen en weer opnieuw kaarvet op de vijl doen. zo raakt je vijl niet verstopt.

wat ook mooi kan zijn is om er gaten in te boren met een stappen boor van 2 kanten.
scheelt een berg gewicht en staat erg mooi!

(dat soort dingen zitten in mijn straatje, ik bouw harleys en maak alles zelf.. alu is mooi spul en als je de trukjes weet kan je erg mooie dingen maken zonder veel moeite)
voorbeeldje van een afval stuk alu omtoveren tot iets leuks..
020220111222.jpg

020220111226.jpg

020220111228.jpg

100220111241.jpg

110220111242.jpg

remklauw houder van 3,50. in de winkel betaal je er minimaal 200 voor..

kan niet wachten om dat met alu poten te zien! man dat ziet er gaaf uit zo!

Huston we have a problem.

Alles zit er nu op zoals het erop hoort te zitten.
batterijen opgeladen maar als ik hem aansluit en de config wil starten reageert de DX8 nergens op.
Dus heb hier wel even de expertise nodig van de ervaren gebruiker.

Allereerst heb ik een AR6200 ontvanger samen met de DX8.
Nu zit ik met het eerste obstakel.

Ingang U bij de NASA waar moet het kabeltje in bij de AR6200?

Deverse Errors zoals S/N niet gevonden.
EX1-err/EX3 error
En PMU error.

4-26-201211-25-25PM.jpg

Fijn technologie lol.
Wie kan me een handje helpen.
:n00b:

Spreekt voor zichzelf dacht ik zo.

KLopt dat zit er ook allemaal precies in zoals het daar staat, maar dan nog steeds krijg ik de medingen dat de controller niet klopt.
Dus even serieus hulp hier want ik begin me te ergeren aan dit soort antwoorden. Behalve dat ik hem niet aan de praat krijg.

heb je de ontvanger wel gebonden met je zender en de naza goed aangesloten?

Ja behalve de U, ik heb deze nu op de Gear aangesloten, aux wilde hij niet en Bind data zal het ook niet zijn denk ik. staat dat de U op de 2-positions switch moet maar geen idee waar dat moet zijn op de AR6200
Kan het zijn dat ik de BIND PLUG nodig heb?

Nog maar een keer dan. ALLES zit ingeplugged waar het hoort te zitten.
Nasa controller gericht centraal naar voren met de PMU (led) ook op de juiste plek ingestoken (x3 en LED ) naast de MC de AR6200 met satelietontvanger naast aan beide zijden.

Alvorens de calibratie ( want die weigert hij ) schakel ik de DX8 in, daarna de Lipo op de MC en daarna de usb van PMU naar USB.

Hij boot netjes op eindigd met 4x groen om daarna voluit rood te knipperen, wat betekend error.

Dus Zeg het maar waar ligt het aan!?

Back