Er zijn weer een paar weekjes voorbij, maar het project heeft zeker niet stilgestaan. Ik ben druk bezig geweest met het inbouwen van de besturing en ook hard aan het schuren geweest met de voorlijsten van de vleugels, stabilo en het staartvlak. De vleugels zijn nu al helemaal klaar en strak bespannen met ferrari rood oracover.
1e vleugel ging heel iets minder mooi (is alweer 3 jaar geleden dat ik voor het laatste bespannen had:S).... ik had namelijk iets teveel de fohn gebruikt, waardoor de rek er helemaal uit is. Maar uiteindelijk valt het eindresutlaat redelijk mee
, want er is niet veel meer van te zien. De andere vleugel is daarentegen 100% gelukt!
Verder heb ik alle scharnieren geborgd op die van het staartvlak na, maar dat ga ik waarscheinlijk morgen doen. Daarna moet ik wachten totdat de modelbouwzaak weer nieuw oracover heeft
en dat kan nog wel even duren, want ze hebben het niet meer op voorraad. Flink balen dus.
Nou... zoals altijd volgen weer een paar foto's van het voortgangsproces.
Het geheel weegt nu met alle servo's + staartwieltje 1066 gram.
1e vleugel ging heel iets minder mooi (is alweer 3 jaar geleden dat ik voor het laatste bespannen had:S).... ik had namelijk iets teveel de fohn gebruikt, waardoor de rek er helemaal uit is. Maar uiteindelijk valt het eindresutlaat redelijk mee

Verder heb ik alle scharnieren geborgd op die van het staartvlak na, maar dat ga ik waarscheinlijk morgen doen. Daarna moet ik wachten totdat de modelbouwzaak weer nieuw oracover heeft

Nou... zoals altijd volgen weer een paar foto's van het voortgangsproces.
Het geheel weegt nu met alle servo's + staartwieltje 1066 gram.