als je zondag komt wil ik de APC230 wel meenemen kan jij er even mee stoeien op de jouwe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de apc230 krijg ik niet aan het werk... vandaar dat ik een 3DR wil proberen.
Dan wacht ik even af wat voor resultaten jij boekt; ofwel welke ik neem; de APC of de 3DR.jep, de 3dr heb ik nog niet..
ik heb een ubec aan het bord zitten (gele jumper dus weggehaald) dus ik heb overal stroom op..
wa helemaal vergeten dat zonder ubec een aantal poorten geen stroom hebben, zoals U1-U3 en die voor de sonar.
Hehe, die stond ook echt enkele minuten nadat ik het gevraagd had op het forum.
Inderdaad. Ik heb nog even gedacht of ik toevallig iets in de Turnigy 9X had ingesteld dat throttle endpoint verlaagd was (dat heb ik namelijk bij de heli-modes wel zo ingesteld) maar dat is het ook niet.vaag...![]()
Nope, heb juist weer alle flightmodes naar stabilize gezet omdat dat aangeraden wordt.op zich moet het niet kunnen maar euhhh.... staat hij niet in loiter ofzo?
normaal gesproken kan je hem niet armen op loiter, juist vanwege de kans dat de motoren op spoolen..
Hehe, die stond ook echt enkele minuten nadat ik het gevraagd had op het forum.
Maar ik zit nog steeds aan te kl*ten met de ESC's; ik krijg die maar niet goed gekalibreerd. Heb gisteren handmatig gedaan en de geluiden van de ESC's toonden aan dat ik dat goed deed; ik alles weer aansluiten; gaan ze motoren al voluit op zo'n 30% stickinput. Huh?
Ook de 'automatische' manier werkt niet; krijg geen enkel geluid dat het goed gaat uit de ESC's.