die rode plaat is sonar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bron: http://code.google.com/p/arducopter/wiki/AC2_FirstWhen you move the toggle switch, you will see the green highlight change to a different line. You can use the drop-down menu on each line to assign that mode to a function.
dit gaat niet goed werken met constructies waar gegalvaniseerde bouten en moeren gebruikt gaan worden, in ieder geval waar ijzer in verwerkt zit.
@ Iemand: Als je hem alleen voed met USB krijg je geen power op de GPS, ik ben er zelf ook mee bezig geweest. Om te testen kun je de + van de I2C aansluiting gebruiken, deze heeft wel power als je hem alleen via USB aansluit.
Overstappen naar MultiWii
Dat even gedaan; naar buiten gelopen; geen fix. Even USB los en weer koppelen: even later 3D Fix!
Bovendien; ik probeer met de zender weer eens de flightmodes bij langs te gaan; werken die nou ook ineens alle 6, en niet alleen de eerste 3!
Ik denk dat ik gewoon een paar dagen niets eraan ga doen; 't spul maakt zichzelf
Dus, GPS werkt. Flight modes werkt. Ik wou dat die APC220 eens binnen was; dan kon ik dat ook aansluiten/testen. Bovendien weet ik niet of de sonar wel zo goed werkt...
Verder las ik op het RCgroups topic dat de bluetooth-module geen zin heeft; deze zou niet werken i.c.m. MegaPirate...
'ns kijken wat ik nu verder moet doen.
Overstappen naar MultiWii![]()
![]()
'ns kijken wat ik nu verder moet doen.
heb je de props al gebalanceerd?
Ik moet nu wachten tot mn golden bullet-connectors binnen zijn.
Dnsdag op zn vroegst![]()
True, maar eigenlijk wil ik alle electronica eerst goed voor elkaar hebben (de waarden van o.a. de hoogte springen heen en weer; kloppen niet), dan overzetten op de hexa, beetje netjes maken en dan de hel van afstellen beginnen. Want dat vliegen dat gaat nog wel even duren denk ik.apc220 heb je niet nodig om te kunnen vliegen...
opbouwen en vliegen! hahaha
Ach ja, hopelijk is paypal claim snel geregeld. (ook omdat ik gisteren iets anders heb gekocht (niet multicopter related) waar ik nu al van weet dat 99% kans is dat ik dat ook mag gaan claimen; en meerdere claims tegelijkertijd lijkt me voor mij niet bevorderlijk).mooi balen....![]()
Oh, sorry. :roll:hahaha ja had.....![]()
Oh, jij stelt de pids in met je remote? Werkt dat een beetje; ik was van plan om dat gewoon te doen via bluetooth of dat data-linkje.die tutorial zal wel fijn zijn. (dat rcg topic springt de hele tijd heen en weer tussen multiwii en MPNG.. erg verwarrend en zoeken is al helemaal niet meer te doen.)
ben er ondertussen wel achter dat op het gebied van pid settings er een wereld van verschil tussen loiter en andere modusen sit.. pids voor loiter moeten veel lager dan de rest bij MPNG en via ch6 afstellen zet de pids overal goed voor behalve loiter..
Oh, sorry. :roll:
Heb m'n geld van de APC220 alweer op m'n paypal rekening staan. Dat ging mooi vlot. Wel jammer, want het was van een (?) Buy In Coins account/seller en met BIC heb ik goede ervaringen (ik koop regelmatig - non rc-related - spullen uit China), en deze was het goedkoopst (ook al 158 van verkocht)
jep grotere range dan APC.Maar ik lees in dat RCGroups ook vaak het 3DR terugkomen. Ik weet wat de APC220/230 kunnen (en weet het verschil tussen die 2), maar wat biedt de 3DR daarboven? Range? (wat ik niet nodig heb) want deze is wel duurder.
is wel de bedoeling.. nog niet gedaan.. van de week de eerste probeersels.Oh, jij stelt de pids in met je remote? Werkt dat een beetje; ik was van plan om dat gewoon te doen via bluetooth of dat data-linkje.
Eens kijken of de settings van de bluetooth stick goed zijn (baud-rates e.d.) en of ik die direct kan aansluiten op de board. Want ik moet nu wel weer eens gaan vliegen. Ik kan er niets van (dat heb je kunnen zien in dat filmpje) en ik heb er zo'n zin aan om wat gemakkelijker te hoveren rond ons huis en boven 't land achter ons huis i.p.v dat zenuwachtige getril in de touwen...
De flightcontroller heb ik ook wel, maar dus niet een data-link. Misschien wacht ik daar dan wel even mee totdat jij met een van de 2 succes hebt.da's mooi dat het geld zo snel terug is.. maar je zit wel zonder FC..
ik heb een tweede (V1.1) uit engeland gehaald, waren op flash sale.. 55 pound incl verzenden. 5 dagen later thuis en zit nu ingebouwd!