Micropuller
Forum veteraan
Hoe vaak ga je dat lijstje nog posten 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe vaak ga je dat lijstje nog posten![]()
15X15 heb ik ook gebruikt om mijn quad wat groter te maken, gewicht valt echt wel mee. hoewel als je een heleboel gaten erin maakt zoals in die doorgelinkte post worden ze helemaal licht!
mijn originele armen waren 15X10 ofzo. (weet niet zeker, geen zin om na te meten, maar 15X? in iedergeval)
[afbeelding]
gewoon voor die 15X15 gaan en als je het te zwaar vind kan je altijd nog een avondje achter de boorkolom gaan zitten.
Ga je voor dat geld denk ik niet vinden in een bouwmarkt.EDIT @ rode tekst: Ik zit even te bedenken of ik 40 M3x16, 40 M3x20, 40 M3 locknuts en 100 (of in iedergeval een vracht) #3 washers in Nederland voor minder dan €10.50 kan krijgen :idea:
(lijkt me wel, maar wel weer zoeken in veel te grote bouwmarkt?)
Ben even in de bouwmarkt wezen kijken;
- Aluminium buizen begonnen bij 15x15mm, ze hebben wel U-profielen van 10x10. Maar ik moet wel zeggen dat ik 10x10mm wel heel erg klein vindt;
Gaat prima hoor, ik weet niet of er een Hornbach bouwmarkt bij je in de buurt zit maar daar hebben ze wel standaard 10x10mm in het assortiment.
de laatste zijn dezelfde connectoren als op de lip![]()