Hij doet het hoor!
Heb nu een 19T pinion en dat werkt uitstekend. Heb nu nog een standaard 540 motortje erin liggen, maar trekt al lekker.
Topsnelheid denk ik 35 of zo. Iets harder dan dat een standaard TT01 gaat ( heb ik namelijk ook gehad )
Op gras kan hij een korte wheelie trekken. Ben benieuwd hoe hij gaat rijden met de 19T motor.
Accupack bovenop geeft geen enkel probleem. Hij is zo breed vergeleken met de lengte dat hij bijna niet overhelt. Krijg de accu nooit pas op de bodemplaat. Wat wel mooi is dat ik de accu kan verschuiven, meer voorop of meer achterop. Dit geeft zeer verschillende rij-eigenschappen. Achterop voor wheelies en voorop voor beter wegligging en meer stuur.
Het chassis spoort niet echt super, slingert een beetje. Maar ja wat wil je met zo'n kort chassis en die brede wielen.
Draaicirkel is super klein. 75 cm ongeveer, je kunt dus echt overal rijden.
Kan behoorlijke hobbels nemen, komt nooit aan de grond door de korte wielbasis.
Verder gewoon heel veel fun.
Volgende stap is opstaande randen maken rondom de bodemplaat. Hiermee wil ik de electronica afschermen tegen vuil en stof.
Ook moet natuurlijk nog een snellere motor geprobeerd worden.
Misschien ook eens proberen met alleen achterwielaandrijving. Denk alleen dat hij wel snel achterstevoren zal gaan door de korte wielbasis.