Zelfbouw parachute

Onno vriend?????

Nou dan kom je niet verder dan een videootje van je pop op de grond ;-)

Onno vriend?????

Nou dan kom je niet verder dan een videootje van je pop op de grond ;-)
hmmmm onno is ook best wel aardig hoor berto :vamp:

he berto pb me het adres even
als het me lukt om mijn pop optijd klaar te krijgen en als mijn vrouw geen andere plannen heeft kom ik mischien wel effe langs met jullie goedvinden

groet john

Zeg ook niet dat Onno niet aardig is?!?! maar soms................. ;-)

Je hebt PB, althans die ga ik nu tiepen :-)

en pb terug

ps is nog niet zeker dat ik ga maar mischien als jitze zin heeft en zijn pop ook eens omhoog wilt gooien

als ik ga is er vast wel nog een plekje in mijn auto vrij :p

hoor het wel

groet john

ben nu thuis en heb toesteming van mijn vrouw:p

dus als het weer goed is gaat ik maar weer lekker een eindje rijden

tot woensdag

gr.john

Tsssss, wat is dat nou, je hebt nog 1,5 dag en als je wat later naar bed gaat 2 +/'

Dus wij zien je woensdag wel met een springende pop :yes:

En anders mag je vast wel even met die van Gijs springen.

Zo, ik denk dat ik weer Big Lift uurtjes ga maken :D

mwa, heb vanavond geen tijd, dus dan word het wel erg weinig. Helaas is mijn baas iets anders dan die van jou, dus onder werktijd hobbyen zit er ook niet in :p

Woensdagavond krijg ik waarschijnlijk wat uitgesteld verjaardagsbezoek over de vloer...

Maar dat wil niet zeggen dat er niet een hele zomer voor de deur staat waarin het hopelijk nog heel vaak lekker weer gaat worden!

tot welke windkracht kunnen we eigelijk springen want ze geven toch iets van 3 tot 4 aan en ik denk meer 4

groet john

Dan wordt het juist spannend ;-)

Meestal gaat de wind in de loop van de avond liggen op de hei dus verwacht (hoop) voor morgen hetzelfde.

Hee John,

Je mag ook naar Hilversum komen, rijden we het laatste deel met 1 broem broem.

Hm, ik hoor het al. Berto is weer hardstikke druk morge..eeh..vanavond. Kom je wel aan je eigen ontspanning toe, anders sta je straks weer met een volgetankte kist als het al donker is... :lol:

Ennuh, met die wind moet ik ook weer aan de kabel denk ik... :oops:

Heee Klaas,

ach, voordeel van morgen is dat ik er bijtijds ben, dat was vorige week niet het geval.
Heb morgen dus 100% meer tijd ;-)

En John die kan al vliegen schijnt dus daar hoef ik me niet zo druk om te maken, ben alleen verantwoordelijk voor hem.

Zo gek veel wind voorspellen ze niet, ga er wel eventjes naast staan maar jij redt je ook wel :yes:

Verder zal het wel lekker druk worden met para`s droppen :D

Dus zo`n rode Big Lift zal wel vaak in de lucht te vinden zijn :cool:

Heb nog wel een keycam die ik op m'n Easystar kan plakken. Kunnen de para's ook vanuit de lucht gefilmpt worden. Of filmen vanaf een para, kan ook nog.

Back