ben eruit, mijn volgende project wordt zeer waarschijnlijk ook een big scale
Ik ben nu nog echt in de brainstorm fase, maar ik heb al paar dingen waar ik hard mee aan het werk ga, om die erin te zetten.
1: Hij wordt elektrisch. Er komt geen outrunner in, maar een flinke inrunner. Grote voordeel tov outrunner is natuurlijk dat hij redelijk dirt-proof is

Omdat een bigscale een vrijfors zijn, en je dus redelijk wat vermogen nodig hebt. Komen er dus 2 van deze jongens in. Waarschijnlijk lopen ze beide op 24V, gezamelijk hebben ze een bruto vermogen van 4kW.
Tandriemen is me erg goedbevallen van mijn vorig ontwerp, deze komen er zeker ook weer in.
4WD ga ik ook zeker proberen.
4Wheel steer is mij ook erg goedbevallen van vorig ontwerp. Zeker nodig als ik een starre achteras ga gebruiken. Qua opbouw ziet het er totaal verschillend uit dan conventionele big scale's, omdat ik er natuurlijk 2 motoren + sloot aan accu's kwijt moet. En om de 4WD erin te krijgen.
Na mijn examens kan ik pas gaan beginnen met CAD-tekeningen.
Ik weet dat het een vrij ambitieus klinkt, en is. Maar ik hou nou eenmaal van uitdagingen, en dingen op mijn eigen manier te doen. Bij mijn vorig ontwerp was het zeker succesvol