zelfbouw Stoomsleper 1:25

Koen, geef die éne even een kwast en een pot verf, die schoorsteen kan wel een likje gebruiken.....
Voor der rest: recht zo die gaat!!!!

Groet,

Ad

Netjes Koen goed bezig zo!!

Om nog even op het bruin terug te komen, op mijn boot smeer ik epifanes nr 14 dat is ook havanabruin. Misschien een idee, maar jouw bruin lijkt daar veel op.

@ Piet,

Ik neem me opduwertje en dit slepertje mee naar Biddingenhuizen.
Heb jou geloof ik nog niet gezien.

@ Vincent,

Ik weet niet meer hoe die kleur heet die ik er op heb gedaan.
Als het er maar op lijkt:yes:

Bedankt voor complimenten.
Schilderen gaat me goed af gelukkig.
Moet nog wel heel veel doen:p
Ik laat haar verlopig even zo dan kan ik het dek afmaken en dan alles verder afschilderen.

@ Piet,

Ik neem me opduwertje en dit slepertje mee naar Biddingenhuizen.
Heb jou geloof ik nog niet gezien.

Ik heb me eigen ok nog niet aangemeld, wij zijn met de Brandaris in Amersfoort en hebben ook de auto hier staan .
we komen met de auto zonder modellen even kijken als het weer goed is!

:yes:

Zo Goeiemiddag allemaal,

Lang geleden maar hier even kleine update hoe ze er nu uit ziet.

Zit momenteel wel in drukke tijd en in een dip dus zal niet zo snel gaan.

full

full

De schilders zijn nog niet erg netjess geweest....
Dus ja dit zijn de vorderingen moet alleen alweer nieuw heklichtje plaatsen want die is weer stuk....
Heb alleen de vraag of er voor gloeilampjes ook een weerstandje tussen moet? Specificaties: 6V/50mA Alles staat parallel aan elkaar aan gesloten:p dus plus aan plus en min aan min

Laatst bewerkt door een moderator:
De binnenkant is gelukkig wel blank en de kozijnen en zo maar de rest was gewoon niet helemaal goed te schuren en hij is niet helemaal zo precies als ik wilde:p

Als je een 6 V batterij gebruikt kan je de lampjes zo aansluiten, werk je met een 12 V batt. kun je beter een regelaar gebruiken 12V >>> 6V dan is je spanning altijd constand .
Spannings stabilisator 7806 of 7806KC die kunnen max 1 A geven dus goed voor max 20 lampjes van 50 mA ;)

Hoi Rene,

Was ook van plan om de lampjes op 6 volt aan te sluiten.
Heb enkel nu van die lood accu's zit enkel te twijfelen of ik er een accupak in zal stoppen?

Dank voor je antwoord.

Back