Zenmuse H3-3D filmpje

Oke, thanx duidelijk. Is wel prettig als hij de kleine links-rechtjes eruit haalt, maar meedraait met de bewuste draaiing van de multi

Oke, thanx duidelijk. Is wel prettig als hij de kleine links-rechtjes eruit haalt, maar meedraait met de bewuste draaiing van de multi

Nou ja , anders ook gene probleem, op een gegeven moment zit je aan de max te corrigeren angle, en moet hij wel mee ;)

Er zit een slimmigheidje in. Zodra je je yaw stick bedient draait de H3-3D mee in de richting die je gaat draaien. Op die manier ontstaat er een heel erg vloeiend beeld...

Slim die boy's van DJI...

heb genoten van het filmpje ,

en het ging niet om de kwaliteit maar om de stabiliteit.

En als ik dan zie hoe 1 persoon er zo negatief op reageerd dan denk ik waarom??
wat voegt het toe ,

Jammer,

groet Joop

Had het wel gedacht dat het zo zou gaan....
Lui zijn idd niet dom!

heb genoten van het filmpje ,

en het ging niet om de kwaliteit maar om de stabiliteit.

En als ik dan zie hoe 1 persoon er zo negatief op reageerd dan denk ik waarom??
wat voegt het toe ,

Jammer,

groet Joop

Bijgevoegd een zeer kort filmpje waarin ik laat zien hoe die yaw correctie werkt...
Enne... dit is uit de hand gefilmd maar wel in een super kwaliteit ;)

en voor de smartphone gebruikers:
Zenmuse H3-3D | Futaba T14SG | Phantom 2 on Vimeo

Gr Norbert

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor dit mooie filmpje met duidelijke uitleg. Super voor mensen als ik, die nog niet thuis zijn in deze materie.

Mooi filmpje. Ik heb sinds afgelopen donderdag dezelfdeconfiguratie behalve de MP10 lens. De tweede keer de GoPro er maar onder gehangen.. Wat een prachtige machine.... Binnenkort ook een FPV voorziening, dan nog zekerder van de beelden...

dancingwithtrees - YouTube

Ook ik heb de H3 3D nu in bezit...de 2D had ik hiervoor en was erg tevreden maar mistte toch die 3e as als ik mijn vids bekeek...kon beter en tuurlijk zodra de 3D los te koop was meteen gedaan!
Natuurlijk alle topics gelezen alvorens ik hem kocht en op de hoede van wat er allemaal mis mee kon zijn..(DJI updates etc) en ja hoor,er zijn bijna tegelijk al een aantal varianten op de markt en verschillende firmware :-(
Bij mijn gimbal was geen GCU bijgeleverd (gimbal control unit)..ik had de GCU vd 2D nog en vids gezien dat na upgrade het zou moeten werken...bij die van mij niet dus! pfff
Gimbal ging als ze nog maar een zuchtje voelde op de yaw korrekties maken...toch de H3 3D GCU gevonden en na wat tweaken met gains en props houd de gimbal nu wel koers 8)
Ik zie nog wel wat trilling bij ruwe bewegingen..ws door te zachte rubbers maar de gimbal werkt zoals het hoort!
Nog wat bijkomen van laatste crash maar binnenkort weer up and flying :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back