Ziggo en XS4ALL moeten TPB blokkeren

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door 5p1k3, 11 jan 2012.

  1. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    En vaak zijn de officiële downloads toch met een beperkte bitrate of gensencureerde versies. En de extended versions/remixes etc. die wel op de cd staan, zijn vaak niet te verkrijgen als downloads. Dus inderdaad naast het geklooi met 4x downloaden voordat je een knappe versie hebt, het bakken op disc etc. nog een goede reden om gewoon te kopen. ;)
     
  2. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    8 euro voor een dvd prima.. MAAR dan wel reclame en onzin vrij!
    Nu heb je vaak al 20 min aan onzin in het begin met reclame en waarschuwingen. Waarvan het laatste niet door te drukken is.

    Als ik een film wil kijken wil ik op play drukken en binnen 30 seconde de film zien
     
  3. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    ik wil ook wel eens wat.... ;)
     
  4. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Dat zei ik al eerder. Bij een officiële dvd wordt je eerst minuten lang voor dief uitgemaakt. Als je een film download, begint deze direct met de film. ;)
     
  5. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Nou das duidelijk Sleur en Cheeta komen vanaf nu NOOIT meer in de bioscoop ;)
     
  6. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Onwaar, in de bios wordt ik niet uitgemaakt voor dief. En echt vaak kwam ik daar inderdaad niet. Hier in 0251 wel een enorme bios met 9 zalen maar het geluid staat er echt achterlijk hard met overdreven veel bas en het beeld is ronduit belabberd. :( Voor de gezelligheid ga ik wel ergens anders heen. ;)
     
  7. Nodri

    Nodri

    Lid geworden:
    16 jan 2009
    Berichten:
    534
    Locatie:
    Nabij Franeker en Harlingen
    Nou idd, laatst met de vrouw in de bios geweest, mijn god zeg wat een herrie. Loeihard en een bass, net alsof moest je je stoel uit getrild worden! Nee dan maar lekker thuis, wijnjte, kaasje, chippie, TV aan, filmpie, houtklachel aan, berevel,,,,, (wacht even ik zit te lang op zee!!) Maar ja, wat kost een gemiddelde blue ray tegenwoordig, daar trekken je de ogen ook scheel van weg!
    Er is nog een reden dat de industrie dat downloaden aan banden willen leggen, tot nu toe zijn alle plannen om een dienst op te richten die DIRECT aan de muzikant betaald voor gedownloade nummer op allerhande manieren stil gelegd.
    Dus muzikant schrijft en maakt nummer en zet dat "te koop" op internet. Ik vind album goed en koop het voor 2 euro ofzo. Geld gaat direct naar muzikant! Dan gaan alle grote bedrijven kapot en dat proberen ze te voorkomen!!
     
  8. Auto-G

    Auto-G

    Lid geworden:
    26 feb 2011
    Berichten:
    1.064
    xspeeds.com .. werkt goed voor mij als iemand een invite wil kan ik die afgeven
    torrentech.org gebruik ik voor electronic music
    daar haal ik het meeste vandaan.

    Btw ik hoop dat er geen belastinggeld naar deze censuur praktijken gaat acta enz maar zal wel weer.
    En dat vind ik vooral erg omdat al deze censuur pogingen toch standaard 100% kansloos zijn en het pure verspilling is de enige belanghebbenden zijn die grote uitgevers denkik.
     
  9. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
  10. Auto-G

    Auto-G

    Lid geworden:
    26 feb 2011
    Berichten:
    1.064
    Precies ben zelf nog best jong maar doe ook al mee sinds Napster Kazaa en al, het maakt gewoon geen bal uit als zon programma verboden word of verdwijnt.
    OF er zijn tig manieren om het te omzeilen, of het programma of de site zelf neemt zelf maatregelen zodat het gewoon door blijft draaien, of je kiest een van de 999 andere methodes om net zo snel net zoveel te downloaden :p

    Maar om het principe moet er zeker protest en weerstand zijn tegen dit soort acties van overheid en industrie
     
  11. 5p1k3

    5p1k3 Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jan 2008
    Berichten:
    9.858
    Locatie:
    Nijkerk
    Helaas.. het is zover.. We staan op zwart :(

    Hopelijk komt er positief bericht vanuit het hoger beroep. (zowel voor de vrijheid van internetters, als wel alternatieven zoals bijvoorbeeld spotify, om muziek, films, en andere stukken software legaal te downloaden.

    [​IMG]
     
  12. Tijn G.

    Tijn G.

    Lid geworden:
    21 aug 2010
    Berichten:
    1.314
    Locatie:
    Kennemerduinen
    Hier idem,.. :(


    [​IMG]
     
  13. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    hmm erg jammer dat ze hier uberhaupt gehoor aan hebben gegeven...

    ik dacht dat ze eerst nog zeiden dat het technisch niet mogelijk was...
    als provider had ik het daar op gegooid.

    "De techniek om een website te blokkeren en tegelijkertijd de betrouwbaarheid van ons netwerk te waarborgen is nog niet voldoende ontwikkeld, om deze reden zijn wij technisch niet in staat om deze verordering uit te voeren"
     
  14. corvl

    corvl verslagschrijvers

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    2.554
    Locatie:
    Tirol -Oostenrijk
    In de landen als China en UAE wordt niet anders gedaan , waarom zou het in NL dan niet mogelijk zijn?

    Cor
     
  15. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    Tuurlijk is het mogelijk, is kinderlijk eenvoudig. Het omzeilen ook :)

    EDIT: Zo, geen last meer van isp blokkades.
     
  16. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Ach ja, via Proxy Browsing - Anonymous Web Browser werkt het gewoon. Anders via Google Translate, werkt ook gewoon. :lol: Eenmaal de Magnet Link opgehaald en het feest gaat verder alsof er niet gebeurd is.

    Het is nu niet veel anders dan dat de inhoudsopgave uit het boek gescheurd is maar de rest nog gewoon te lezen is. :( :? Tijd om het lezen van boeken te verbieden dus... :hammer:
     
  17. 5p1k3

    5p1k3 Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jan 2008
    Berichten:
    9.858
    Locatie:
    Nijkerk
    Geen gehoor geven aan de uitspraak kan nadelige gevolgen hebben voor het hoger beroep.

    Technisch onmogelijk is onzin (zoals je hierboven ook kunt lezen :)). XS4ALL heeft nooit gezegd dat het technisch iets onmogelijk is is. Het is alleen onzin om op deze manier te blokkeren. Zoals ook bekend is, want je kunt het omzeilen.

    Affijn, ondanks het slechte nieuws, iedereen een fijne dag :bye: :)
     
  18. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    Nou ja, ik zal XS4ALL niet verlaten. Opgegroeid in de Hack-Tic tijd en sinds XS4ALL interwebs aanbood ook lid van de club (met een kort avontuur bij een andere club maar daar veel spijt van gekregen). ;) :thumbsup:

    /mooie tijd *zucht*
     
  19. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.361
    Locatie:
    Groningen
    Proxy? Alleen dns even wijzigen van ziggo dns naar publieke (google oid) en je bent altijd van het gezeur af.
     
  20. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    ik dacht dat er wel degelijks technische bezwaren waren tegen het uitvoeren van deze verordering. het blijft raar dat een van de grondwetten "recht op vrije informatie" buiten spel is gezet door een commerciele organisatie.
     

Deel Deze Pagina