Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Bruno, toevallig kan ik a.s. 15 februari meedoen aan een short track clinic. Heb ik echt zin in!!
Waar?
In Utrecht, op de Vechtse Banen. (15 februari, woensdagavond)
Wat wel leuk is is dat de bochten veel smaller zijn dan op een wedstrijdbaan, dus je moet veel meer overstappen.
In de binnenbocht zat ik steeds met mn schoenen tegen het ijs, redelijk plat dus :wink:
@ Berrie & Jitze (als je nog wat wilt,moet je dat z.s.m. met Berrie en z'n club regelen):Ik hoor het al, jij moet volgende week met Berrie (moet je wel even met hem regelen) mee naar die clinic.
Kun je een keer schaatsen proberen waarvan de schoenen zelfs bij 30 graden hellingskoek nog steeds het ijs niet raken...
Voor wat betreft dat vaker overstappen, dat hoeft dan ook niet, ik kom -voor zo lang het nog duurt- met 3-4 keer de bocht door....
Voor de training leggen we soms nog wel eens een bocht of cirkel :turn-l: neer met minder dan 8 m straal,
dan kun je al bij heel lage snelheid behoorlijk hangen...
Hier hoe langebaanschaatsers leren rijden op de kleine baan en wat voor voordelen dat oplevert.
@ Berrie & Jitze (als je nog wat wilt,moet je dat z.s.m. met Berrie en z'n club regelen):
Ik kom ook op 15 feb., dus ik ben beschikbaar voor hulp & tips....
Morgen eerst naar Het Spektakel .
Hehe weel lekker uit een warm bad.
Vanmorgen om 8.30 uur in Groot-Ammers opgstapt.
De 75 km gereden maar was om 14.00 uur al weer terug.
Ik ben toen alleen nog een rondje van bijna 50 km gedaan.
Het ijs was erg slecht, maar ik ben zo blij en tevreden dat ik dat weer kan.
M'n lichaam gaat vooruit.
Nu weer aan de dlg gaan denken.
Alles bij elkaar deze periode 260 km geschaatst.
hmm, voorlopig zit ik met 3 flinke blaren van afgelopen donderdag die ik zaterdag naar dubbel formaat heb geschaatst@ Berrie & Jitze (als je nog wat wilt,moet je dat z.s.m. met Berrie en z'n club regelen):
Ik kom ook op 15 feb., dus ik ben beschikbaar voor hulp & tips....
Morgen eerst naar Het Spektakel .