Ik hoorde van Sniperx al dat je bezig was met een volledig g10 versie. Vlieg regelmatig met hem samen. Gebruik je g10 4mm armen en goed spul! Ben wel benieuwd hoe het volledige frame je gaat bevallen! Welke standoffs ga je gebruiken, de alu of de kunstoffen?
Kan je de cam mount ook freezen met een angle van bvb 15 graden?
En de 4mm armen kan je die ook een angle geven naar binnen? Dat je props allemaal iets naar binnen trekken en daar door zelf stabeliserend zijn?
Gr
Hoi Nandero,
De stand-offs welke ik gebruik zijn de zwarte uit polyamide kunststof, niet de witte of zwarte nylon (te zacht, ik trek hier de schroefdraad uit).
In het frame hierboven heb ik de camera bevestiging in de topplaat al een 5-6mm terug gefreesd om zodoende een hoek te maken met de camera mount.
De "angle" in de motorhouder is mogelijk maar dat betekend dat je onder de bevestiging nog een schuin plaatje moet hebben om de schroeven recht in de motor te krijgen (vraag maar aan SniperX, twee plaatjes)
Ik heb hier een ander idee voor om hetzelfde te bereiken, maar dat wil ik eerst eens uitwerken, want het is echt veel werk om te frezen. (en wil niet veel slapende chinezen wakker maken

Laatst bewerkt door een moderator: