.........maar daarover later meer.
Het is dus nu later en dus tijd voor wat meer.
Mijn PT bootjes, die voor deze en die andere, die twee speelgoedbootjes bedoel ik dan, daar heb ik dezelfde regelaars inzitten als dit bootje.
Van die goedkope bral dingen van een onbekend merk, moet 20A kunnen verdragen en max 8.4V oid.
Om daar iets meer uit zien te persen zal ik op het randje moeten gaan spelen, en als dat misgaat en dan met name in deze boot, tja dan ben ik er even zoet mee om alles uit een te nemen,
vervangen en dan opnieuw op te bouwen.
Het speelgoedbootje daarentegen kan ik overal veel gemakkelijker bij.
Eerst voorzichtig een 2S pakket geprobeerd, een vriendelijke piep en wat blinkende ledjes gaf aan dat het eea werkte, nu even wat gas op de sticks en kijken wat er gebeurd.
Niets......... of iig niets geks.
Ik had ook niets anders verwacht omdat ik vaker voer op 2S, dus weinig spannends.
Hetzelfde geintje nog eens herhaald maar dan met...............3S, iets meer spannends dus.
Maar ook nu, geen holy smoke of ander gekkigheden, nu ook weer een vriendelijk biep biep en vroem.
Wel een hele harde vroem, maar hé dat was nu net de bedoeling.
Nu had ik er even wat meer vertrouwen in om dit ook met de andere PT te gaan doen, en deze is ook nog eens water gekoeld........maar dan wel belast.
Spannend.......of toch niet???
Nu was het tijd om naar de waterkant te gaan om wat te gaan spelevaren.
Mijn langstelige schepnet en mijn korte broek had ik maar voor de zekerheid meegenomen.
En zie hier............
Lekker rustig spelevarend op 2S
En hieronder..................
Ik zou zeggen zoek de verschillen, ik merk er namelijk eigenlijk weinig van.
Maar ik vind het knap dat de regelaartjes met 3S en met deze belasting niet de geest hebben gegeven.
Geluk of ?
Temperaturen van zowel de motoren als de regelaars waren goed te doen ( helaas mijn thermometer thuis laten liggen ).