Zondag 14 december, 2e F3P wedstrijd Emmeloord.

Discussie in 'F3P' gestart door Alexzzz, 17 nov 2008.

  1. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Nou, als ik heel eerlijk ben; de eerste 2 jaar dat ik haar kon vloog ik niet zo heel veel meer. Niet omdat zij het niet wilde; maar gewoon omdat ik zelf minder ging toen (moeten trainen voor de wedstrijd-trainen is overigens een mooie aansporing om wel altijd meer te gaan) Maar ik denk dat ik het wat dat betreft wel getroffen heb, zo vaak zie je dat enthousiasme niet, ik ken er hooguit nog 3 ofzo.

    Maaruh, koopt die van jou vliegtuigen voor je?:eek: Dan moet ik ook eens gaan praten hier:p:D

    Grt.
     
  2. gertje

    gertje

    Lid geworden:
    18 apr 2006
    Berichten:
    472
    Locatie:
    belgie
    Nog 3?
     
  3. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Mwah, een mooie Extra/Yak van 3.50 meter zou leuk zijn, moet net kunnen onder de 25kg:)
     
  4. hezik

    hezik Guest

    Ik denk dat Gertje doelde op deze 3:
    mogelijk dat hij ook is geinteresseerd in een modelbouw-minded vrouw, en je er nog een over hebt ofzo? :p

    En ja.. de Derwisj had mijn vriendin voor mij gekocht en betaald van haar kerstbonus. Ik had de verkoper al verteld dat ik het op dat moment niet kon veroorloven en toen heeft zij achter mijn rug om die deal gesloten.

    De Cessna heb ik in de woonkamer gebouwd en die heeft daar ook de hele bouwperiode gestaan zonder dat er tussendoor opgeruimd hoefde te worden. In dit huis is de hele zolder mijn klushok, maar destijds nog niet.
     
  5. gertje

    gertje

    Lid geworden:
    18 apr 2006
    Berichten:
    472
    Locatie:
    belgie
    Bwa,heb net zelf de 3W 170 competition,twin spark.Maar 3.5 m is toch wel heel groot.Zaterdag nog gezien bij 3W.200 cc of meer,je moet het nog stil kunnen houden hé
     
  6. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ah right, maar er zijn er nog een aantal te vinden, bijvoorbeeld Jolanda (van Patrick de Vos, "Vosje" hier op het forum) Maar goed, we glijden richting offtopic...

    Zijn eigen vriendin gaat ook regelmatig mee als ik het goed heb;)
     
  7. gertje

    gertje

    Lid geworden:
    18 apr 2006
    Berichten:
    472
    Locatie:
    belgie
    ik heb een goede vriendin die volledig achter mij staat in men hobby.Eigenlijk wel een groot voordeel als ik sommige anderen op de club hoor.
     
  8. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Gert; doe je in emmeloord weer mee? (f3p)
     
  9. gertje

    gertje

    Lid geworden:
    18 apr 2006
    Berichten:
    472
    Locatie:
    belgie
    Nee,zondag ga ik niet komen.
     
  10. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    ik heb helaas nog geen eigen vliegtuig, zondag brengt ruud mijn elipsia mee, en dan de rest bestellen
     
  11. Peter-Jan

    Peter-Jan

    Lid geworden:
    11 jan 2006
    Berichten:
    1.576
    Locatie:
    (LVC) Emmeloord
    En je Yak 55 dan waar je afgelopen zondag mee gevlogen hebt?
     
  12. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    voor am denk ik maar
    dus ff een motor regelaar en accu bestellen voor de yak
     
  13. hezik

    hezik Guest

    Ik ontvang als het goed is woensdag een Elipsia.. en daarna nog een Clik. Ik heb je vandaag een gesneden Nexus opgestuurd Raymon, dus in principe zou je een eigen kist moeten kunnen hebben.. beetje doorklussen he :)

    De Nexus is natuurlijk ook weer geen dramatisch slechte kist ofzo.. en het depron wat ik gebruikt heb wel licht, 1 gram lichter dan het officiele kitje..
     
  14. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    ik krijg hem zondag, ben nu even motor enzo aan het zoeken maar dat valt niet mee.
    ik ga de nexus bouwen voor pa denk ik, als ik heb morgen heb word het pas donderdag dat ik kan beginnen, heb niet genoeg koolstof, dus word heb niet.
     
  15. hezik

    hezik Guest

    Als je dat even gezegd had, had ik koolstof bijgesloten.. maar goed, maakt niet uit :)
     
  16. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    in 1 dag een kist strak bouwen word wel lastig hoor;)

    ik heb deze setup inbestelling staan
    strecker 195.06 slo
    C131 servo op de regelaar
    yge08 regelaar
    wes 8x4
    de nieuwe fast ontvanger van futaba
    en FP 300mah accu`s
     
  17. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    LOL, ik bouw je een superstrakke shock in een ochtend;) Wel los van spuitwerk enzo, maar daar gaat het ook niet om.
     
  18. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    naja ik doe er wat langer over.. miss zijn mijne daarom ook onder de 100 gram (me oude clik)
     
  19. hezik

    hezik Guest

    Een witte nexus bouw je, ook 'superstrak', in een uur of 4 wel af, als je niet tot het gaatje gaat dus bv. alle servo's halveren en alle draden vervangen door lakdraad.

    Maar goed, maakt niet uit, je moet vliegen met wat je prettig vind en ik heb het ding niet opgestuurd om je ergens toe te verplichten.. sowieso was het meer de wens van je vader en hij is dan ook aan je vader geadresseerd.. kan best zijn dat je Pa dat ding helemaal niet wil afstaan..

    Je loopt dan natuurlijk wel het risico dat je pa straks een beter vliegende kist dan jij heeft ;)

    Met jouw setup zou je, zonder veel werk, rond de 120 gram uitkomen en dat is denk ik licht zat voor de nexus. Dat baseer ik op het feit dat de Fam. vd. Vecht hun nexus verzwaard hadden naar ongeveer dat gewicht..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2008
  20. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Hangt ook af welke lijm je gebruikt... Ik ben geen fan van depron ca op een shocky en uh u por vind ik niet stijf genoeg.

    Voor mij alleen maar constructielijm op de shock.
     

Deel Deze Pagina