Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb mij misschien verkeerd uitgedrukt... ik wou eigenlijk zeggen wat een enthousiasme er is bij jullie.
Ik weet trouwens ook niet zeker of er in België indoorwedstrijden gevlogen worden ?
Er is ook geen competitie zoals in nederland. Ik heb de indruk dat er in belgië minder zalen ter beschikking zijn.
Grtz Matanza
Daar heb je gelijk in ... In onze club word er nogal neergekeken op indoor vliegen. En ik moet toegeven, ze hebben soms gelijk. Vandaag op onze club-indoorvliegen zijn er van 10-12 toestelen maar 2 of 3 levend buiten gekomen (met verwondingen)...
Ik heb mij misschien verkeerd uitgedrukt... ik wou eigenlijk zeggen wat een enthousiasme er is bij jullie.
Ik weet trouwens ook niet zeker of er in België indoorwedstrijden gevlogen worden ?
Zelfs een indoor wedstrijd in een aangeboden zaal wilde men niet in Limburg houden omdat men de afstand te groot vond. Jammer, maar een zwaar gemiste kans.
Dan rijd je gewoon wat verder?
Ik woon in Nederweert en ben vandaag ook naar Emmeloord geweest, ja het is een eind maarja je moet er ook iets voor over hebben dan..
Btw. Loon op Zand is niet zo ver rijden?..
@JVDO
Srry, ik heb mms verkeerd uitgedrukt. Ik bedoel met competitie: Meervoudig vliegen tegen elkaar met een ranking en dan op het einde van het seizoen een winnaar uitroepen (zoals F3A in belgië). Volgens mij word dit in Belgie niet gedaan, zowel moeten ze dringend eens werk maken van reclame. Tuurlijk worden er wel wedstijden gevlogen zoals op jullie event.
Grtz Matanza
Je hebt geld genoeg of moet ook nog een gezin onderhouden.......
Naast dat gehele gedoe vind ik dat 4 wedstrijden om iemand nederlands kampioen te noemen eigenlijk tge weinig. Mijn voorstel is 12 wedstrijden, eentje per provincie en dan 8 wedstrijden die meetellen voor het nederlands kampioenschap. Iemand uit bijvoorbeeld Zuid Limburg kan dan de 4 noordelijke provincies als schrap wedstrijd nemen door er niet heen te gaan. Je moet dan welliswaar de sterren van de hemel vliegen om op die resterende 8 wedstrijden 1ste te worden om Nederlands kampieon te worden. Dit geld wat mij betrefd voor de indoor als ook voor de buiten wedstrijden van de f3a serie. Op dit moment heeft die wedstrijd klasse bij mij een zeer laag niveau van duidelijkheid. 10 goede vluchten en je bent al Nederlands kampioen.......1 keer ziek en je ligt eruit.......
ps, dit doet niets af aan de prestaties van Derk die er vele uren training in steekt en de nodige internationale wedstrijden voor draait.
ach..... laat ook maar