Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Satoer zei:Ik vlieg al ruim anderhalf jaar op één TP 8000 mAh accu. na 20 minuten vliegen, heb ik het meestal wel weer gezien.
Satoer zei:
Dit lijkt mij ook al zeer redelijk, en iets betaalbaarder voorlopig :wink:Chopperhens zei:Met de Logo 10 haal je 12 minuten met een 3300 nimh accu...
Tiens, die faq was niet zichtbaar bij mij op de pagina...Satoer zei:Lipo's all you need to know :arrow: Informatie en aandachtspunten LiPo cellen.
Satoer zei:De C50 13L is voor de logo10 een beetje de populairste, en is zeer geschikt om op een voltage van 14,4V (4s lipo) met een 13 of 14T tandwiel te vliegen.
Cornholio zei:.... zou een 12-pack ook volstaan...
DennisTheMenace zei:Nu nog wat vlieglessen :wink: en dan komt het wel in orde
En welk type zou ik dan exact nodig hebben, want van die type nummers wordt ik echt niet wijzer...cdec zei:- motor (Hacker C50 13L?), => kijk eens naar de Silent power motoren (hacker namaak)bij Alex: http://www.ercmarket.com 99 euro + cooler
Wat stel je dan voor, eentje van Hacker, Silent Power,...?cdec zei:- ESC (CC Phoenix 60?) => DidierS heeft er slecht ervaring mee, raakt maar niet geleverd na XXmaanden
Satoer zei:€152,29 voor een Gy401 / S9254 ga je nergens anders goedkoper vinden. In Dortmunt zijn de prijzen overigens ook niet goedkoper dan de webshops hoor. Daarnaast is het een ramp als je iets specifieks zoekt tussen al de drukte.