Hallo,
.........Ik las zowat alle berichten en commentaar hier omtrent de Zoom. Wel of het nu gepast of ongepast is, voor mij geen protech Zoom spul meer, nooit meer. :evil:
Vlieg thans met nitro heli en als electro's wat trexen 450 en dit is zonder meer de betere tov bovenvermeld spul.
aankoopprijs, verkrijgbaarheid en kostprijs van de onderdelen, etc........ Align-trex is voor mij the place to be.
Thans heb ik een SJM 400 heli opgebouwd waarmee ik thans 30 vluchten heb gemaakt, wel, ik had het niet verwacht maar die SJM is top. Wat een superding, ongelooflijk lage aankoopprijs, super lage onderdeel kosten en standard in de kit alles in FG of CF en al de rest in aluminium.
Het is eigenlijk geen 400 size maar eerder een size tussen de 425 en 450 klasse. Ik ben hiervan zo overtuigd dat ik de SJM400 V2.5 en Pro V3 ga bestellen.
Indien je opzoek bent naar "iets anders" inzake design, concept, en een super scherp vliegende (kleine) electro heli, geef die SJM gerust eens een kans, je zal niet teleurgesteld zijn. SJM gebruikt als cyclic aansturing zowat het Henseleit concept en dit moet voor kenners genoeg zeggen.
tduc