Nu weer:
ntopic:
Wat raad ik je aan.
Als je electro wilt vliegen zijn er imho 2 goede en goedkope keuzes:
T-rex 450SE - 800 euro (voor de "beste" setup)
T-rex 600 - 1800 euro (voor de "beste" setup)
Als je brandstof wil zijn er meerdere goede keuzes:
Gohbee Stinger 50 Deluxe (www.4rc.nl)
Raptor 50 (met wat upgrades)
Hirobo EVO
Ik zou je in dat geval ALTIJD een 50er aanraden, omdat je zo uitgekeken bent op een 30er... te weinig vermogen.
Als ik jou was....
Ik zie dat je nog niet zo oud bent en ik ben zelf ook zo oud geweest en heb me altijd VERROT gewerkt om maar te kunnen vliegen... toen met vliegtuigen, nu met helicopters al jaren. Ik studeer nog, dus ik kan me voorstellen dat de geldpot bij jou ook niet "onuitputbaar" is. Een iets duurdere aanschaf moet je proberen op te brengen, zodat je niet "achteraf" nog veel extra kosten krijgt.
Ik zou dus kiezen voor iets wat:
a) Goed vliegt!
b) Goedkoop crasht!
c) Mooi is om te zien (tja t oog wil ook wat en het is leuker om een bling bling helicopter aan je maatjes te laten zien dan een prul :wink: )
Ik zou dus gaan voor de T-rex SE, maargoed, dat heb ik al 100x gezegd.
3x HS56, GY401/Futaba 9650
Thunderpower lipo's (bij b-p-p.com remember
)
EEN BALANCER!!!!!! (kan het niet GENOEG benadrukken!!)
En een lader met een LCD scherm, zodat je kunt aflezen hoeveel MAH je erin geladen hebt. Je moet nooit meer dan 80% van de capaciteit van de lipo gebruiken, doe je dit wel dan is het snel
En deze SE vlieg je dan gewoon met de beste houten bladen ooit gemaakt, 325PRO van 13 euro per setje... zijn echt perfect, tenzij je bikkelharde 3D wil laten zien en meer als 3000 toeren op de kop wil hebben :wink:
:celebrate:
Cheers,
Rich

Wat raad ik je aan.
Als je electro wilt vliegen zijn er imho 2 goede en goedkope keuzes:
T-rex 450SE - 800 euro (voor de "beste" setup)
T-rex 600 - 1800 euro (voor de "beste" setup)
Als je brandstof wil zijn er meerdere goede keuzes:
Gohbee Stinger 50 Deluxe (www.4rc.nl)
Raptor 50 (met wat upgrades)
Hirobo EVO
Ik zou je in dat geval ALTIJD een 50er aanraden, omdat je zo uitgekeken bent op een 30er... te weinig vermogen.
Als ik jou was....
Ik zie dat je nog niet zo oud bent en ik ben zelf ook zo oud geweest en heb me altijd VERROT gewerkt om maar te kunnen vliegen... toen met vliegtuigen, nu met helicopters al jaren. Ik studeer nog, dus ik kan me voorstellen dat de geldpot bij jou ook niet "onuitputbaar" is. Een iets duurdere aanschaf moet je proberen op te brengen, zodat je niet "achteraf" nog veel extra kosten krijgt.
Ik zou dus kiezen voor iets wat:
a) Goed vliegt!
b) Goedkoop crasht!
c) Mooi is om te zien (tja t oog wil ook wat en het is leuker om een bling bling helicopter aan je maatjes te laten zien dan een prul :wink: )
Ik zou dus gaan voor de T-rex SE, maargoed, dat heb ik al 100x gezegd.
3x HS56, GY401/Futaba 9650
Thunderpower lipo's (bij b-p-p.com remember

EEN BALANCER!!!!!! (kan het niet GENOEG benadrukken!!)
En een lader met een LCD scherm, zodat je kunt aflezen hoeveel MAH je erin geladen hebt. Je moet nooit meer dan 80% van de capaciteit van de lipo gebruiken, doe je dit wel dan is het snel

En deze SE vlieg je dan gewoon met de beste houten bladen ooit gemaakt, 325PRO van 13 euro per setje... zijn echt perfect, tenzij je bikkelharde 3D wil laten zien en meer als 3000 toeren op de kop wil hebben :wink:
:celebrate:
Cheers,
Rich