Zoom concurentie! De Hummingbird Pro, prijs is bekend :D

het zou kunnen dat de foto's al eerder vertoond zijn, maar teveel kan je hem niet zien :lol:

afb15314.jpg

afb15315.jpg

foto's zijn van nuernberg 2005

groetjes,
Jonas

Video is wel aardig, 8ergrondliedje niet :evil: (een slap aftreksel/namaaklied van James Brown - I feel good :nooo: )
Maar die H3DPro uit de video is niet standaard,
ik hoor dat er een Phoenix 25 controller in zit (ook een andere motor :?: )...

Groetjes Geoffrey 8)

lijkt me wel een van de betere,aleen jammer dat ze alsmaar beloven dat deze in de winkel zal lggen van januari en ze nog steeds nt te krijgen is.
bij ons in de winkel,die heeft ze al 2 maand in bestelling,en weet zelfs nog geen exacte verkoopsprijs..dit is nog een heli waarvoor ik zou vallen..

kon het nt laten...na mijn zoom enkele maanden de hobby stilgezet ,maar..
heb deze besteld,en verwacht zevolgende week..

Ik wach de eerste recenties wel lekker af 8)

Als je hem binnen hebt Jan, comtrolleer eerst even dat de tanden van de tandwielen goed in elkaar lopen en niet te strak op elkaar zitten. Van horen lezen kan dit nog wel eens het geval zijn.

Waar heb je hem besteld?

www.homeflyer.be
Natuurlijk worden we voorzichtig na een heli als de zoom :wink:
Maar century heeft zich al bewezen en enkele fouten die in de zoom zaten zijn hier ook niet meer te bespeuren.
trouwens 275€ inclusief bruschless motor en controler.. :P

Deze week komt de importeur van de hummi bij mijn plaatselijke leverancier. Als hij hem kan leveren heb ik er eentje.

tieske

Zou dit een goede heli zijn om te beginnen ?
Of is daarin de Hummingbird CP iets voordeliger qua prijs/kwaliteit ?

Zou dit een goede heli zijn om te beginnen ?
Of is daarin de Hummingbird CP iets voordeliger qua prijs/kwaliteit ?
Dit zijn 2 verschillende aspecten.
Een goede heli om te beginnen zou eigenlijk een heli die makkelijk bestuurbaar is moeten zijn. Helaas vallen de micro's daar niet onder.
En grotere heli is dus makkelijker voor een beginner.
Als je echter de verschillende reacties leest van gebruikers op 't forum dan hebben ze zoveel plezier met hun micro dat het bovenstaande niet meer relevant is. Misschien wil je wel geen grotere.
Wat jouw 2e punt betreft kan 'n ander eigelijk niet voor jou beslissen.
De 3D is veel duurder maar waarschijnlijk ook een veel betere micro heli. Als je het geld er voor hebt krijg je er waarschijnlijk nooit spijt als je hem koopt.

tieske

Back