zutphen en omgeving

Mensen
Ik ben vandaag op pad geweest om op zoek te gaan naar een geschikte lokatie .
de eerste boer reageerde goed maar had geen plaats ,maar ik moest maar ff ergens anders vragen ,om een lang verhaal kort te maken hier en daar mijn tel nr achter gelaten ,of ze zouden er nog over nadenken .
Ik heb vanmorgen de kleine van de peuterspeelzaal opgehaald en raak aan de praat met een leidster van de groep, en die zij dat ze een boerderij hebben ,en wel plek hebben of een hoekje konden vrijmaken van hun land .
daar ga ik morgen ff kijken en praten met de boer ,maar ja als moeders(de boerin) het al goed vind .?
dus de verwachtingen zijn hoog gespannen
Dat was het tot nu toe ,ik houd jullie op de hoogte

Hoi,
Uit je startpost:

En je bent nu aan het zoeken naar een terrein? Of begrijp ik nu iets verkeerd?

Je begrijpt het goed ,er is nog wat info bijgekomen wat ik vergeten ben te vermelden .
Er is een vliegclub bij hengelo gld ,en er is een club in toldijk, die club heeft moeten wijken voor de hengelose club.
Dus mijn veld licht te dicht in de buurt van hengelo
vandaar ga ik opzoek naar een veld wat meer richting zutphen licht

ik lees dit net ik woon in wichmond
en ik vlieg hier altijd in het weiland bij mij voor de deur
als jullie en veldje hebben kom ik zeker vliegen
ik vlieg nu 4 jaar en ben ook instructeur
ik vlieg onder andere bij heon en nijverdal

gr erik

als iedereen nou even zegt wat hij vliegt en welk kanaal kunnen we elkaar in iedergeval niet storen tijdens het (wild)vliegen

dan begin ik maar:

heli BREVET
vliegtuig groot/klein BREVET
zwevers BREVET

alles kanaal 76

meestal vlieg ik aan de broek weg in wichmond

gr erik rukkers wichmond

erik
(bedankt voor de zender .ik ga er snel mee aan de slag,accu +lader halen en zo)
maar goed update wat betreft het zoeken naar een locatie.Ik ben vorige week op pad geweest en we wachten nog af want de grond eigenaar moest eerst nog overleggen met vader en een andere boer die het gras maait .
verder heb ik al weer wat kandidaten op het oog om te vragen ,dus we geven de moed niet op
tot zo ver

heren

het is gelukt !!!!!!!!

ik heb iemand gevonden die een mooi stukje grond wil afstaan tegen een redelijke vergoeding
het stuk is 45 meter bij ongeveer 10 meter en de auto,s kunnen er bij gezet worden ,licht aan een rustige weg, en genoeg vlieg ruimte om te vliegen
de boer was erg enthousiast ,want van hem heb ik mijn vliegtuig gekregen
(die ik nu bijna af heb )en hij wil in de toekomst ook wel weer gaan vliegen .
dus nu is de vraag hoe nu verder ?
we moeten eerst maar eens de koppen bij elkaar steken en overleggen hoe nu verder
Ik hoor graag van jullie dus stuur maar een pbtje
gr paul

Hoi,
Gefeliciteerd!
Ben wel heel erg benieuwd waar het ongeveer is, mogelijk is het voor mij ook interessant.
Maar eh. 45x10 is volgens mij wel erg aan de krappe kant? Als de wind haaks op dat stukje staat kun je niet vliegen en zelfs als de wind precies in de lengte staat is het knap kort (tenzij het midden in een vlak veld van 100x100 ligt). Wat ligt er om het strookje heen aan bomen en hekken?

Hoi,
Gefeliciteerd!
Ben wel heel erg benieuwd waar het ongeveer is, mogelijk is het voor mij ook interessant.
Maar eh. 45x10 is volgens mij wel erg aan de krappe kant? Als de wind haaks op dat stukje staat kun je niet vliegen en zelfs als de wind precies in de lengte staat is het knap kort (tenzij het midden in een vlak veld van 100x100 ligt). Wat ligt er om het strookje heen aan bomen en hekken?

he ph ajh
het veld licht bij vorden in de buurt
over de grote is alles nog bespreekbaar ,het veld ligt achter een stal met alle ruimte voor het veld

hey paul

mooi man dat je het hebt kunnen roggelen

als we een keertje moeten komen vliegen hoor ik het wel
wanneer gaan we jou kist in vliegen?

waar is het precies in vorden dan rij ik een keertje langs ben wel nieuwschierig

gr erik

he erik

De locatie hoor je op termijn nog wel ,ik moet eerst nog ff met de grondeigenaar onderhandelen
over de grote en de huur (het is op het moment nog landbouwgrond ).
Mijn vliegtuig is al bijna klaar, moet alleen nog nar 4rc om het een en ander aan te schaffen
gr paul

Wat een kl..ten z..i
De buurman ziet het niet zitten ,het hele feest gaat niet door
Ik ben vandaag bij de boer geweest van het land en ik had al 120x80 meter voorelkaar
en het ging allemaal zeer voorpoedig ook wat betreft de financiene n het inzaaien van de grond .
Dus we zeiden tegen elkaar nu nog ff naar de buurman (die toch niet moeilijk doet)en dan kunnen we verder .
Maar helaas het liep allemaal anders .
Maar ik geef de moed niet op en heb alweer een nieuw slachtoffer op het oog .

grrrrrrrrrrr paul

Jammer, ik had gisteren al het één en ander van Erik gehoord. Goed nieuws gaat hard, tenminste gisteren was het nog goed nieuws.

De aanhouder wint laten we maar zeggen

Ps Ben zelf ook opzoek naar iets in de omgeving Brummen, Lochem etc.

Back