Dan gaan we dat eens proberen, Klaas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Levert een alleszins aankijkwaardig resultaat op.
Heb je effe snel een spin genetisch gemodificeerd om Dyneema spinrag te produceren?En dan vond ik ook nog eens dat er "Kevlar"(Dynema) trossen op de drums van de winches moesten zitten.
Nee, dat is om de heli op te vangen als de piloot een foute inschatting heeft gemaakt.Achterop het schip zit een helideck.
En om het helideck zit een, tja hoe heet dat eigenlijk, opklapbaar opvangrek.
Voor als je niet genoeg hersencellen hebt om te beseffen dat het deck bij de rand ophoudt en je over het randje van het helideck loopt.
Dat rek heeft een net in het frame en dus vond ik dat ik dat ook moest maken.
Maar waarvan?
![]()
En zo levert mijn vrouw ook nog een bijdrage aan dit model, middels een kous waar een ladder in zit.
Strak getrokken om de snijplank.
![]()
![]()
Levert een alleszins aankijkwaardig resultaat op.
Om eerlijk te zijn, denk ik van niet... Dat zou in geval van zo'n inschattingsfout onmiddelijk het helidek volledig en tamelijk langdurig onbruikbaar maken...Nee, dat is om de heli op te vangen als de piloot een foute inschatting heeft gemaakt.
of glasgordijn, ik heb hier nog wel een paar vierkante meter liggen van de netten van mijn Victory, maar waar heb ik die al weer gelaten?et moet "mazen" hebben van een mm of 2.
Stukje muggenhor misschien.