Dank je, maar doe geen moeite.
Als ik 10 cm² nodig heb is het veel en ik heb nog wel horrengaas liggen.
Als ik 10 cm² nodig heb is het veel en ik heb nog wel horrengaas liggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helideck perimeter safety netting.Helideck perimeter safety netting. Wordt tijdens vliegoperaties neergeklapt. En tijden non vlieg werkzaamheden overeind gezet als railing.
Andere variant is dat ze permanent gefixeerd zijn onder een lichte opstaande hoek. Die zie je ook wel rondom helipads op daken van gebouwen.![]()
Gezien de sneeuwhopen die je eerder liet zien: Jij bouwt de boot, JIJ bepaalt dat...Of er zit ijs tussen de scharnieren.
Cousteau kan weer op onderzoek uit, KlaasAllemaal herkenbaar Menno! Heb nog wel eens de behoefte om een gereed model te gaan modificeren. Gebroken masten, kromme zalingen, geknapte draadjes als gevolg. Dus uitstukken, vervangen, recht buigen, vlaggenlijn(en) opnieuw inscheren. Maar zolang de "werf" daar de handjes voor heeft is het niet zo erg en schuiven we de opleverdatum maar iets naar achteren. Als je uiteindelijk maar met het resultaat kunt leven. En zo niet dan ga je met alle opgedane kennis op herhaling. Cousteau inmiddels weer vertrokken? Gr. Klaas.
Peter Koelewijn zong het al, decennia geleden:Mijn bouw-perikelen zijn hooguit anders v.w.b. schaal, maar ik sloop soms net zoveel als jij, Menno... En nog veel vaker "net zo onbenullig"...