zweefvlieger kopen BEGINNER!

• Topicstarter Topicstarter bartpower
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bartpower

Guest
hallo;Ra
ik doe sinds een paar maanden aan RC modelbouw.
mijn voornaamste doel is mijn nieuwe aanwinst: de Thunder Tiger Raptor 30 Brandstof heli.
ik kan er nog niet mee vliegen, maar ben druk bezig.
dit doe ik samen met mijn pa, die er ook een heeft.

nu lijkt het ons leuk om ook iets te hebben waarmee we in de vakantie ook leuk kunnen vliegen.
een zweefvliegtuig lijkt ons er wel leuk bij.

we zoeken een beetje een simpel ding, maar niet te simpel.
we willen een goede kwaliteit, maar crashbestendige zweefvlieger met propellor.

we zoeken er een rond een prijsklasse van 100-200 euro.
en dat kan: want ik zag bij mijn rc vlieg leraar een hele mooie zweefvlieger van tempex 4 tot 6 kanalen ofzo dacht ik, voor 100 euro zei hij.
ik weet het typenummer niet of een merk, maar kan er iemand mij een goede aanraden?

Bedankt

MvG; Bart Boer

mm... even kijken op internet, bedankt voor je reactie.

mm....

das gek
ik heb geen een site waar er een goede beschrijving staat bij dit vliegtuig en waar jke hem kunt kopen.
das raar.

heeft er iemand een goede site?
wie zoekt zult vinden, maar na 20 minuten zoeken en geen ene ruk vinden ben ik het wel ff zat xD

ik vind hem wel... kost alleen ff tijd, maar ik kom er wel uit.
dit lijkt sprekend op het model vliegtuig die mijn leraar ook heeft.

Bart

Laatst bewerkt door een moderator:
als je een houtbouw kistje zoekt met een NAAM, dan is de "amigo III" van graupner.
heeel simpel te besturen. alleen hoogte en richting.
is een bouwdoos. dus lekker knutselen voor het vliegen, zodat je hem volledig kent.

hij is wel ietsje duurder als een easyglider.
en niet elektro, maar aan een hoogstart elastiek heb je uuuuren fun.
hij ligt als beginnerkistje met zijn prestaties heel hoog aangeschreven.
zelfs gevorderden beleven er veel plezier aan.