he mensen, bedankt voor het reageren.
sorry als ik misschien wat verkeerde uitspraken heb gedaan ,en ik stel jullie hulp zeer op prijs.
maar weet je3 wat het punt is: ik zie door de bomen het bos niet meer.
de ene zegt: neem een brushless, de andere zegt nee: doe het niet, misschien vind je het helemaal niet leuk en verkoop je hem al snel.
De ene zegt: vergroot het roer
de ander zegt: doe dat niet, kijk, ik kan er ook mee sturen, het vliegt lekker zo
ja, wat moet ik daarmee, alles is dubbel
dus ja, uiteindelijk moet ik dan nog zelf maar dingen zien uit te zoeken
maar in iedere geval bedankt voor de reacties iedereen
als jij er mee wilt vliegen moet je je zeker niet laten tegenhouden.
maar ik ken betere toestellen voor de eurotjes dat het kost.
een borstelmotor is ouderwets, en veel zwaarder, wat zweven minder goed maakt. en kost onderhoud.
een brushless is snel, makkelijk en veel gebruiksvriendelijker.
en je hebt het al van heeel klein.
daarom een brushless aan te raden.
het roer vergroten is gewoon beter omdat je dan minder uitslag moet geven aan je servo en roer.
het is niet van MOETEN, maar het kan wel.
er zijn veel beginners met een easystar, en ze vliegen veel. dus ook veeel 2dehands te krijgen ipv nieuw.
arjan wat ik bedoel eigenlijk is dat je voor 25euro een setup hebt voor een easystar terwijl ze je er eentje van 70 willen aansmeren.
ik heb een maat, en die had een buitenlopertje in een soort buisje gebouwd, en dat als binnenloper gebruikt op de easystar...
daar een propje op dat eigenlijk als turbine nabootser dient. dat is klein maar veel spoed.
en dat vliegt ook.
het is maar dat je alles wat kan verwezenlijken als je maar durft combineren.
misschien best een 2de hands easystar voor bart...
dan zit alles er op en aan...
maar aangezien hij al wat vliegervaring heeft, het zij met heli's, vind ik de easystar wat min, en de easyglider beter voor hem.
het sturen zit al in de vingers.