zweefvlieger kopen BEGINNER!

• Topicstarter Topicstarter bartpower
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je snapt het nog niet. Motortjes en prop horen bij elkaar. Een motortje met een kV van 1500, wat een prop van 9" rond kan slingeren is ten enen male NIET geschikt voor op een Eaystar waar een 6" prop op moet.
Je advies is dus onjuist en daar heb ik op gereageerd. Dat heeft naar mijn idee niks met mijn instelling te maken.

he mensen, bedankt voor het reageren.
sorry als ik misschien wat verkeerde uitspraken heb gedaan ,en ik stel jullie hulp zeer op prijs.
maar weet je3 wat het punt is: ik zie door de bomen het bos niet meer.
de ene zegt: neem een brushless, de andere zegt nee: doe het niet, misschien vind je het helemaal niet leuk en verkoop je hem al snel.

De ene zegt: vergroot het roer
de ander zegt: doe dat niet, kijk, ik kan er ook mee sturen, het vliegt lekker zo

ja, wat moet ik daarmee, alles is dubbel

dus ja, uiteindelijk moet ik dan nog zelf maar dingen zien uit te zoeken

maar in iedere geval bedankt voor de reacties iedereen

he mensen, bedankt voor het reageren.
sorry als ik misschien wat verkeerde uitspraken heb gedaan ,en ik stel jullie hulp zeer op prijs.
maar weet je3 wat het punt is: ik zie door de bomen het bos niet meer.
de ene zegt: neem een brushless, de andere zegt nee: doe het niet, misschien vind je het helemaal niet leuk en verkoop je hem al snel.

De ene zegt: vergroot het roer
de ander zegt: doe dat niet, kijk, ik kan er ook mee sturen, het vliegt lekker zo

ja, wat moet ik daarmee, alles is dubbel

dus ja, uiteindelijk moet ik dan nog zelf maar dingen zien uit te zoeken

maar in iedere geval bedankt voor de reacties iedereen

als jij er mee wilt vliegen moet je je zeker niet laten tegenhouden.
maar ik ken betere toestellen voor de eurotjes dat het kost.

een borstelmotor is ouderwets, en veel zwaarder, wat zweven minder goed maakt. en kost onderhoud.
een brushless is snel, makkelijk en veel gebruiksvriendelijker.
en je hebt het al van heeel klein.
daarom een brushless aan te raden.

het roer vergroten is gewoon beter omdat je dan minder uitslag moet geven aan je servo en roer.
het is niet van MOETEN, maar het kan wel.

er zijn veel beginners met een easystar, en ze vliegen veel. dus ook veeel 2dehands te krijgen ipv nieuw.

arjan wat ik bedoel eigenlijk is dat je voor 25euro een setup hebt voor een easystar terwijl ze je er eentje van 70 willen aansmeren.

ik heb een maat, en die had een buitenlopertje in een soort buisje gebouwd, en dat als binnenloper gebruikt op de easystar...
daar een propje op dat eigenlijk als turbine nabootser dient. dat is klein maar veel spoed.

en dat vliegt ook.
het is maar dat je alles wat kan verwezenlijken als je maar durft combineren.

misschien best een 2de hands easystar voor bart...
dan zit alles er op en aan...
maar aangezien hij al wat vliegervaring heeft, het zij met heli's, vind ik de easystar wat min, en de easyglider beter voor hem.
het sturen zit al in de vingers.

ik verdedig me, dat is mijn volste recht.
als anderen alles eens zouden lezen wat er geschreven werd zou ik mijn uitleg niet dubbel moeten doen... zelfs 3x

maar ik blijf al weg uit dit draadje... bart zal wijzer zijn dan de meesten hier en doen wat hem het beste lijkt.

^%$%@$#*@$@$^)@$$6554½€½²¤€’3243265463151234343^@$%^*#^&

NOU MOET U EENS HEEEEL GOED LUISTEREN, IPV ALLEEN MAAR DOM TE RAASKALLEN
MISSCHIEN ZOU U OOK ONZE/MIJN BERICHTEN EENS MOETEN LEZEN!!!!

ik heb al een easystar gekochyt, helemaal nieuw, en ultralicht met een Lipootje gelijk erbij, niks die 2e hands zooi

DIT ONDERWERP IS GEWOON ****** GESLOTEN, OK?????
het intresseert mij geen ene moer wat jij allemaal wel niet vind en denkt, firefox, er zijn meer mensen op dit forum.

en nog ewven over dat niet moeten HET BEGINT ER AARDIG OP TE LIJKEN DAT DAT WEL HET GEVAL IS !!!!!!

ik heb het echt niet meer jezem...
ik heb zelf ook wel verstand hoor, als het een kwartier duurt voordat ie een 180 graden bocht maakt, ja, dan kan ik misschien nog overwegen het "roer" te vergroten

ja, als ie van al dat gewicht van een motortje niet omhoog komt, terwijl er een ultralichte lipo instaat ipv nicad, kan ik overwegen een lichter motortje erin te zetten die meer vermogen levert

MAAR &**&**^%^$#$%#$ VOORLOPIG IS DAT HELEMAAL **&^^%$^$% NIET $#%#$%#@$#@ ZO !!!!!!!!!!!!

dus het zal allemaal wel, ouwehoer maar lekker verder hoor.
er zijn nog meer mensen die alleen maar advies geven en niet alleen maar iemand lopen te pushen met je doe dit doe dat, het zal allemaal wel.

en voor andere gebruikers op dit forum: sorry voor mijn taalgebruik ...
maar ik heb het ff niet meer hoor, jemig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back