Daardoor zijn de servo's inderdaad gedeeltelijk verstopt.
Is eigenlijk wel een beetje Henri's idee: [post14]

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daardoor zijn de servo's inderdaad gedeeltelijk verstopt.
Dat is dom van mij, ik heb dit plaatje natuurlijk bekeken maar het kwartje is blijkbaar niet gevallen.
Johannes
Is denk ik een overbodige vraag, maar je accupakket op de foto is alleen voor het 'passen'?
Mooie servo houdertjes
Grt Lyckele
Vanochtend was ik met het laatste staartspantje nr.21 bezig en toen viel me op dat de vorm daarvan nogal anders werd dan die op de tekening ... blijkt dat ik bij het uittekenen van de romp op de bouwplank een vergissing heb gemaakt, waardoor het staarteinde bij het laatste spant een kwart smaller is geworden.Dus vanavond de boel uit de mal gehaald, de schaar gepakt en spant 10 t/m 20 doormidden geknipt en eruit gebroken. Nu de boel schoon schuren, de mal corrigeren en overnieuw beginnen.
RADO CIZEK'S KANE DESIGNED IN 1947
SPAN 74.8", AREA 558
MODEL WILL BE THE COMMEMORATIVE MODEL AT THE 2010 SAM EUROCHAMPS IN THE CZECH REPUBLIC
MODEL IS DESIGNED TOO PULL APART FOR TRANSPORTATION
PLAN $20. PARTS $65.00
Old Time Gliders
![]()
Johannes, kunnen er mischien maatverschillen zijn opgetreden door het vele malen kopieeren van de tekening, als men niet steeds 1 vaste tekening gebruikt om te kopieren, maar ook kopieen om te kopieeren kunnen er verschillen optreden