Zwembadvaren in Heerenveen ZONDAG 26 MAART

Hallo,

Helaas kan ik niet komen vanavond wegens familie problemen :cry: :cry:

maar hoop wel dat er een verslag komt met foto`s kan de thuis blijvers ook een kleine beetje genieten van de avond.

maak er wat mooie`s van.

Hoi Allemaal

He' Roel na vanavond kan ik dus nu ook een Parat gaan bouwen enne je kan niet meer stuk bij mijn zoontje Pieter vandaar dat ik dus met een oppervlakte schip kan gaan beginnen 8) :lol:

Maar was een geslaagde avond / Meeting kan ik wel stellen al zeg ik het zelf.
Wordt vervolgt eerst veeeel gaan drinken nu, het was me toch heet daar maar erg leukkkkkkkkkkkk :music:

Vriendelijke groeten

Jan Huizenga

hoi allemaal
ik dacht op tijd te zijn en vond het al vreemd dat iedereen er al was
kom ik er thuis achter dat de tijd veranderd was , maar het was gezellig en voor herhaling vatbaar bedankt
groeten fred

Hoi Fred

Ik heb niet in de gaten gehad dat je een uur te laat was maar je hebt evengoed het halve bad vol met mijnen kunnen leggen. :P

Je hebt een imposante boot :worship: ook onder water als je er langs zwemt, was wel mooi dat ik dat duik spul even mocht lenen.

Ja zeker voor herhaling vatbaar.

Groeten

Jan

Jos & Jan,

Via deze weg nogmaals bedankt voor het organiseren van dit evenement.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad en ben zeer benieuwd naar alle foto's en video beelden (al heb ik er natuurlijk al wel met mijn neus bovenop gezeten).

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Met vriendelijke groet:

Mathijs

Hi allen

Het was een gezellige en leerzame avond en heb tevens wat mankementen aan mijn boot ondekt zoals magneetventielen die soms niet goed werkten en het richtingsroer moet ik aanpassen want die boot maakt mij toch een draai van hier tot Tokio ondanks dat ik het roer uitschuifbaar hebt gemaakt,maar ik heb gelijk weer wat te doen.

Gr.Joop

Hallo zwembaders,

Ook ik heb me uitstekend vermaakt. Getuige hiervan is het geheugenkaartje in m'n fototoestel, daar stonden maar liefts 2 (!) foto's op... :oops: weer eens veel te druk met varen geweest! :lol:

Leuk om iedereen weer eens "live" te spreken, en jan en Jos, bedank voor het regelen van deze leuke avond. Het blijft echt een aparte ervaring om je boot zo vanachter de ramen onderwater te sturen !!

Zo even het foto album induiken, en misschien is het een idee om even een pb naar raalst te sturen en te regelen dat hij alle fotos en videos krijgt zodat het op de duikboot vaargroep website (whoo hele mond vol) geplaatst kan worden.

Jan & Jos,

Bedankt voor de organisatie, het was weer eens een super avond!
En Mathijs wil ik ook nog bedanken voor zijn duikspullen! De subs voorbij zien komen onder water is weer een hele andere belevenis. Verder is het altijd leuk om alle andere weer live te zien. Voor mij dus weer een onvergetelijk treffen. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Groeten Douglas

Hallo,
ik kan de filmpjes ook niet bekijken.
De foto's wel.
Ik heb zo te lezen en zien wel wat gemist.

Hein

Hallo allemaal,

Heb alle filmpjes en foto`s bekeken en ziet er goed uit toppie :worship:

is er nog meer in de omloop :?: :?:

hein & jan ;

ik heb geen problemen met het kijken van de filmpjes

Back