Zwembadvaren in Heerenveen ZONDAG 26 MAART

Voor de liefhebbers van foto's en film van het onderwatertreffen:

ik ben bezig met het verzamelen van alle beeldmateriaal. Het komt in ieder geval op de website van de Duikboot Vaargroep te staan maar heb a.u.b. even geduld.

Nogmaals het verzoek aan de bezitters van foto en filmmateriaal om (als je dit nog niet hebt gedaan) contact met mij op te nemen, zodat ik het materiaal kan overnemen.

Jos

Het is een leuk en fascinerend gezicht die mannen in trance te zien staan gluren door een raampje naar die prachtige boten, leuke filmpjes trouwens
heb genoten op afstand!

rob

Hallo luitjes,

via deze weg wil ik nog even zeggen, dat ik afgelopen zondag een GEWELDIGE avond in het zwembad in Heerenveen gehad heb.....

Ik heb veel geleerd en gezien....

TOPPIE !!! groetjes, Joop.

Ook alle bedankt voor de mooie vaaravond in zwembad Heerenveen.
Helaas was het vroeg einde oefening,wegens lakage.
Kan gebeuren nietwaar..

Harry.

ik was benieuwd :

hebben de vaarders nu nog last gehad van extra corrosie aan de boot ?
en/of zijn ze keurigjes met leidingwater nagespoeld ? de boten dan 8)

groeten, Ronald

Hi Roel

Nog bedankt voor je artikel in het blad van de modelbouw over het zwembadvaren in Herenveen,we worden nog wereldberoemd!

Gr Joop

Joop.O.H. zei:
Hi Roel

Nog bedankt voor je artikel in het blad van de modelbouw over het zwembadvaren in Herenveen,we worden nog wereldberoemd!

Gr Joop

Kan je een kopie van dat artikel meenemen Joop? Ik heb het nog niet gezien.

Merci,

Jos

Hi Jos

Ik zal meerdere kopieén meenemen voor a.s. zondag voor geintreseerden die dit blad nog niet in hun bezit hebben.

Tot zondag.

Gr.Joop

Alhoewel we hier :offtopic: gaan wil ik toch even kwijt dat MA wel het grootste blad in Nederland kan zijn, maar ik daar toch teveel van de 'verkeerde' materie (zand, lucht, asfalt) in terugzie. Niet dat ik dat onzin vind maar het heeft mijn interesse niet. Vandaar dat ik een abbo heb op Modellwerf....dekt voor mij de lading wat meer.

Jos

Hoi Jos,

Inderdaad, flink :offtopic: , maar sla de uitgaven van het laatste anderhalf jaar er eens op na. In bijna elk nummer wel iets over duikboten ...... :roll: Daar heb je toch wel iets mee geloof ik ... :wink: :lol:

Dan hou ik nu maar op met die sluikreklame, kunnen we weer :ontopic:

Hoi Allemaal,

Ik vond nog wat foto's van die avond die een vriend van mij gemaakt had.

Kijk maar even.

IMG_0039.jpg

En bovenstaande foto heb ik van Jos zijn album maar wel mijn boot.

Ook voor Fred wel leuk denk ik. :D

http://foto.modelbouwforum.nl/thumbnails.php?album=1606

Groeten,

Jan Huizenga.

Ik denk dat het moelijk gaat worden want volgens mijn is het zwembad afgebroken om plaats te maken voor woningbouw.

Gr.Joop

Back