Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hebben jullie ook het idee dat het model sneller reageert dan op 35Mhz?
Kan het me verbeeld hebben hoor.... inmiddels ben ik er zowiezo aan gewend.
Hey,, Weet iemand (Van de heli piloten) Hoe je de Idle Up in werking zet en wat je daarvoor moet instellen?
Heb al een tijdje me nieuwe zender dx6i maar weet niet hoe ik de idle up moet instellen??
Iemand enig idee?
Gr Justin
Ik snap het niet helemaal? Hoe schakel je de idle up aan dan als je aan het vliegen bent?Volgens mij doe je dat in je gas en pitch curve.. je hebt daar de instelling normaal en stunt.
Stunt is dan de Flight mode(Idle up)
Dan kun je dus voor je normale stand alles instellen en voor de 'stunt' mode.
Probeer eens of je er wat aan hebt..
wat denk je? met de idle up schakelaar natuurlijkIk snap het niet helemaal? Hoe schakel je de idle up aan dan als je aan het vliegen bent?
Lekker behulpzaam.
Op een DX6i zit ook geen schakelaar met de tekst: Idle up. Het is de schakelaar die uiterst links op de bovenkant van je zender zit. Er zit een stickertje naast met in het rood de opdruk F Mode. Van je af is '0'(Normal) en naar je toe is '1'(Stunt ofwel Idle1).
Iemand reeds ervaring met hoe lang oplaadbare penlite's meegaan. Deze zijn natuurlijk maar 1,2V ipv 1,5V dus lijkt me dat de cruciale spanning van 4,3V sneller bereikt wordt?
Iemand idee?
Oh ja? 8O Ik vlieg al 4 maanden met gewone Duracell's erin, gemiddeld zo'n 3 à 4 uur per week gebruik en heb geen enkel probleem. De stroomopname is zo beperkt dat gewone batterijen net als NiMH's het eeuwige leven lijken te hebben. :?Nooit gewone batterijen gebruiken!!! Deze kunnen de gevraagde stroomsterktes niet leveren en de spanning stort heel snel in. NI-** hebben wel een lagere klemspanning 1,2 Volt maar houden deze spanning heel lang vast. Ook bij hogere stromen. Gebruik verder nooit een batterijbox met aandrukveertjes. Dit leidt gegarandeerd voeg of laat tot uitval van je besturing. Altijd gesoldeerde cellen gebruiken.
???Nooit gewone batterijen gebruiken!!! Deze kunnen de gevraagde stroomsterktes niet leveren en de spanning stort heel snel in. NI-** hebben wel een lagere klemspanning 1,2 Volt maar houden deze spanning heel lang vast. Ook bij hogere stromen. Gebruik verder nooit een batterijbox met aandrukveertjes. Dit leidt gegarandeerd voeg of laat tot uitval van je besturing. Altijd gesoldeerde cellen gebruiken.
Er zit op de zender een 'low battery alarm'. Als het voltage onder de 4.3 komt gaat er een alarm af en de voltage indicator in het scherm gaat knipperen. Bij mijn zender werden gewone batterijen geleverdNooit gewone batterijen gebruiken!!!...
Dit is zo'n hardnekkig horrorverhaal...waar het vandaan komt???? Herinner je nog de 'walkman'? Ook meestal batterijvakjes met aandrukveertjes waar, anders dan met zenders, mee werd rondgebanjerd, gerend e.d. zonder ooit een probleem....Gebruik verder nooit een batterijbox met aandrukveertjes. Dit leidt gegarandeerd voeg of laat tot uitval van je besturing. Altijd gesoldeerde cellen gebruiken...
Bij mij zaten er NMh cellen bij.???en waarom zijn er dan gewone batterijen bij geleverd?
batterijcompartiment = batterijbox die in een apparaat is ingebouwd.en die battijeren klik je gewoon in het compartiment hoor, niks batteriijbox.
???en waarom zijn er dan gewone batterijen bij geleverd? deze zender gebruikt bijna niks man! ik heb nu al iets langer dan een maand dezelfde batterijen(weliswaar 2800mah nimh mrja ) erin zitten en ik vlieg bijna elke dag
en die battijeren klik je gewoon in het compartiment hoor, niks batteriijbox.
reageer dan niet als je niet weet waarover je het hebt