fbk
PH-SAM
Ik heb zondag in Steenwijk gevlogen met mijn reserve King2 die ik zaterdag net had afgebouwd (een barebone exemplaar, had ik gekocht voor de reserve onderdelen, maar heb hem toch maar vliegklaar gemaakt, ik heb er nu dus twee
).
Daarin heb ik de 3100kv motor met 11T geschroefd die ik toch al had liggen.
Eigenlijk merk ik weinig verschil met mijn andere King2 waar een 3900kv met 10T in zit, beide motortjes hebben nagenoeg evenveel power, is geen wonder natuurlijk want het vermogen van een motor wordt hoofdzakelijk bepaald door de grootte en het gewicht, wel moet je de vertraging aan de kv aanpassen.
Had ook nog een 12A Himodell regelaartje liggen, dat leek me eigenlijk wat aan de krappe kant, maar na de 6 vluchten van zondag doet ie het nog steeds en warm wordt ie ook niet echt
Was erg gezellig in Steenwijk trouwens, op naar de volgende meeting

Daarin heb ik de 3100kv motor met 11T geschroefd die ik toch al had liggen.
Eigenlijk merk ik weinig verschil met mijn andere King2 waar een 3900kv met 10T in zit, beide motortjes hebben nagenoeg evenveel power, is geen wonder natuurlijk want het vermogen van een motor wordt hoofdzakelijk bepaald door de grootte en het gewicht, wel moet je de vertraging aan de kv aanpassen.
Had ook nog een 12A Himodell regelaartje liggen, dat leek me eigenlijk wat aan de krappe kant, maar na de 6 vluchten van zondag doet ie het nog steeds en warm wordt ie ook niet echt

Was erg gezellig in Steenwijk trouwens, op naar de volgende meeting

Laatst bewerkt: