Ja sorry Rob, Ik had je vraag wel gelezen maar was nog aan het denken over de inhoud van je lijstje..
Eigenlijk wordt het dan dus gewoon een 2e king want geloof me.. Alles kan en gaat kapot..
Als je me dan ook nog effe de partnummers er bij vraagt dan ben ik nog wel effe bezig.
Maar de meest belangrijkste onderdelen zijn wel de mainbladen, feathering shaft, Bell controll arm, Linkjes setje, Skid, servo, flybar, flybar housing met flybar armen enz. enz.....
Ik moet ook zeggen dat wat ik kapot vlieg veranderd..
Mijn eerste canopee vloog ik kapot na 4 maand.. nu 2 maanden verder ben aan aan mijn 4e canopee bezig..
Ik heb onder tussen towerpro's op de kop en sinds dien geen servo's meer vervangen terwijl ik toch wel zo'n 7 of 8 e-sky's heb gesloopt..
Mijn skid is een special omdat ik in de 2e maand een stuk of 3 skids had gesloopt.. enz. enz....
Dus op je vraag een goed antwoord te geven wil/kan/mag/zal ik niet.
Er zijn zat internet winkels die je binnen 24 uur het juiste onderdeel op de mat leggen dus maakt daar gebruik van en bestel in het begin alles gewoon in 2 voud.
De feathering shafs komen bij de king per stuk en bij de belt-cp per 4 en kosten bijna hetzelfde en zijn in iedergeval het zelfde..
Verder komen een aantal zaken zo wie zo per 2 zoals de staart buis en de flybar..
Tenslotte, denk niet dat een carbon tail of
ander upgrades langer mee gaat.. Alles kan en gaat kapot maar de upgrades kosten gewoon extra..
Ga pas upgraden als je kunt vliegen en de verschillen zal kunnen merken.
Uiteraard is de BL upgrade een noodzakelijke..
Benno
ps
Zoek even francis op.. Kunnen jullie gezamelijk in zutphen gaan inkopen of ten minste swappen..