Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

  • Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook niets te melden. :D

Alhoewel, op welk adres kan ik de ACH vinden? Misschien dat ik vanavond even langs kom om een kijkje te nemen :D

Rameaustraat 2 Heemskerk Noord Holland The Netherlands 1962 CA

Reumastraat...


Misschien hop ik ook wel effe langs... klinkt altijd wle gezellig ;)
 
Ah ja, ik dacht dat het ging om het veld.. :)

Clubhuizen moet ik nog s online gaan zetten. Misschien ook wel een leuk projectje om eens te starten ooit..

Gr
Spijker46
 
Ruiken aan een Savage is zeker apart.
En electro roeleert! Ik rij je helemaal weg gek!:rolleyes:
Hij stond even in de schuur geparkeerd,deed vanmiddag de deur open en toen rook ik het.Trouwens nitro ruikt lekker,en dat je me zoekt rijd zal gerust wel maakt mij niet zoveel uit.Maar een Traxxas op batterijen is net zoiets als een dikke Chevy met een Daihatsjoe cuore blokje erin
 
Hij stond even in de schuur geparkeerd,deed vanmiddag de deur open en toen rook ik het.Trouwens nitro ruikt lekker,en dat je me zoekt rijd zal gerust wel maakt mij niet zoveel uit.Maar een Traxxas op batterijen is net zoiets als een dikke Chevy met een Daihatsjoe cuore blokje erin
Tsja ik hoef niet te compenseren met nitro:rolleyes:

Misschien is een traxxas op batterijen meer als een Chevy met een Ferrari motor ipv een dikke gorgelende V8.... veel sneller maar het klopt niet helemaal ;)


Edit: Nitro ruikt idd heerlijk, samen met het geluid is het top, dat mag ik niet ontkennen :P
 
Laatst bewerkt:
Nou, de Nexus weegt 158 gram AUW (All Up Weight), dus inclusief accu en alle meuk als te lange draden, te dik carbon, teveel plastic, dikke POR etc. ;)

vphjx0.jpg



@Burp: Hier vind je clubhuis De Drossel, ingang om de hoek (Puccinistraat). Uiteraard ga je lid worden want het is daar ernstig (te) gezellig.

@Fwnk: Ga je ook vliegen? Je had toch al een EZ? Leuk man... :thumbsup: HoogTij gaat de ACH overnemen. :snipersmile: :bye:
 
Misschien is een traxxas op batterijen meer als een Chevy met een Ferrari motor ipv een dikke gorgelende V8.... veel sneller maar het klopt niet helemaal ;)
Edit: Nitro ruikt idd heerlijk, samen met het geluid is het top, dat mag ik niet ontkennen :P
Nee,dat klopt ook,niet maar gaat als een tiet.
Bedoel alleen dat er toch een beetje herrie van af komt en zo'n rook pluimpie erachter,vind ik persoonlijk leuker als dat batterij spul :)
 
Wat betreft de Spamreacties bedankt, ik ga er donderdag mee aan de slag want morgen ben ik vrij :yes:

@ Sleur: Ben jij vanavond ook op de club want ik heb de tekeningen ingescand en op cd gezet :thumbsup:
 
Hier ook niets te melden. :D

Alhoewel, op welk adres kan ik de ACH vinden? Misschien dat ik vanavond even langs kom om een kijkje te nemen :D

gezellig burp ;)

ik heb mijn spulletjes van rct binnen :D , ik kom straks ook wel ff naar de ach.
daarna nog een feestje :?, dus maak het niet te laat
 
Nou, de Nexus weegt 158 gram AUW (All Up Weight), dus inclusief accu en alle meuk als te lange draden, te dik carbon, teveel plastic, dikke POR etc. ;)

vphjx0.jpg
158 gram......, hmmm, toen wij begonnen vlogen we met F3A's welke kleiner zijn en zeker hetzelfde gewicht op de schaal brachten.
dus vliegen gaat hij wel, de vleugelbelasting is lager dan wij toen hadden, en daar hebben we ook ong. 2 jaar plezier mee gehad, dus gewoon vliegen met dat ding!:yes:
 
Wat betreft de Spamreacties bedankt, ik ga er donderdag mee aan de slag want morgen ben ik vrij :yes:

@ Sleur: Ben jij vanavond ook op de club want ik heb de tekeningen ingescand en op cd gezet :thumbsup:

Philliams, heel toevallig ook de nexus?, zo ja mag ik een kopie? zit daar dringend om verlegen..:thumbsup:

ronald
 
@ Sleur: Ben jij vanavond ook op de club want ik heb de tekeningen ingescand en op cd gezet :thumbsup:
Toppie. :thumbsup: Ja, ik ben weer van de partij vanavond. :yes:


158 gram......, hmmm, toen wij begonnen vlogen we met F3A's welke kleiner zijn en zeker hetzelfde gewicht op de schaal brachten.
dus vliegen gaat hij wel, de vleugelbelasting is lager dan wij toen hadden, en daar hebben we ook ong. 2 jaar plezier mee gehad, dus gewoon vliegen met dat ding!:yes:
Ik kan er nog wel een gram of 4~5 vanaf krijgen door wat dikke draden in te korten. Maar daarentegen komt er wel weer wat verf bij (ik heb niets met stiften :nooo:). Vliegen gaat-ie zeker zaterdag. :yes: Kan ik de week erop weer lekker plakken. :oops:


ik heb mijn spulletjes van rct binnen :D , ik kom straks ook wel ff naar de ach.
daarna nog een feestje :?, dus maak het niet te laat
Gaat nog druk worden zo... :celebrate: En jij denkt dat je op tijd weg bent. :? ;)


Excuseer, mijn Clik komt uit op 151 gram + nog een paar stukjes klitteband :schrik:
Toch hol carbon, maatje dunner, landingsgestel eraf, balsa motorsteuntje, dunner elastiekje op de prop, kortere draadjes, connectoren overal af halen etc. 8O :rolling:
 
Van alles staat er op, van de Disc nachtvlieger tot de F3A...

- Disc
- Nexus
- Clik
- F3A
- YAK

Ik brand wel wat extra cd's :D

tot vanavond :yes: :celebrate:



Wegens ziekte ben ik er niet vanavond :(
Ik mis de frituur nu al, en ik kan de hummel niet afmaken helaas dus dat wordt weer een vertraging.

Ohw ik heb wel mijn pasje binnen van de ACH, dus het is officieel :newbie:
 
Toch hol carbon, maatje dunner, landingsgestel eraf, balsa motorsteuntje, dunner elastiekje op de prop, kortere draadjes, connectoren overal af halen etc. 8O :rolling:

Idd dit is een studiemodel :rolleyes: landingsgestel is te groot, zitten wat foutjes in maar ach... we kijken wel of het vliegt.
Intussen ga ik gewoon weer verder aan de Nexus :yes:
 
ik ben straks ook aanwezig. Even snel eten. Cd met plannen zijn erg welkom.
Posted vanaf het schijthuis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top