ja sorry ik zat niet op te letten....Precies
Wat is een Bajamompelt iets zoals:ik rij toch op nitro ;-) en al helemaal niet op batterijen
Ruiken aan een Savage is zeker apart.
En electro roeleert! Ik rij je helemaal weg gek!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja sorry ik zat niet op te letten....Precies
Wat is een Bajamompelt iets zoals:ik rij toch op nitro ;-) en al helemaal niet op batterijen
Hier ook niets te melden.
Alhoewel, op welk adres kan ik de ACH vinden? Misschien dat ik vanavond even langs kom om een kijkje te nemen![]()
Hij stond even in de schuur geparkeerd,deed vanmiddag de deur open en toen rook ik het.Trouwens nitro ruikt lekker,en dat je me zoekt rijd zal gerust wel maakt mij niet zoveel uit.Maar een Traxxas op batterijen is net zoiets als een dikke Chevy met een Daihatsjoe cuore blokje erinRuiken aan een Savage is zeker apart.
En electro roeleert! Ik rij je helemaal weg gek!![]()
Tsja ik hoef niet te compenseren met nitroHij stond even in de schuur geparkeerd,deed vanmiddag de deur open en toen rook ik het.Trouwens nitro ruikt lekker,en dat je me zoekt rijd zal gerust wel maakt mij niet zoveel uit.Maar een Traxxas op batterijen is net zoiets als een dikke Chevy met een Daihatsjoe cuore blokje erin
Nee,dat klopt ook,niet maar gaat als een tiet.Misschien is een traxxas op batterijen meer als een Chevy met een Ferrari motor ipv een dikke gorgelende V8.... veel sneller maar het klopt niet helemaal
Edit: Nitro ruikt idd heerlijk, samen met het geluid is het top, dat mag ik niet ontkennen![]()
Hier ook niets te melden.
Alhoewel, op welk adres kan ik de ACH vinden? Misschien dat ik vanavond even langs kom om een kijkje te nemen![]()
158 gram......, hmmm, toen wij begonnen vlogen we met F3A's welke kleiner zijn en zeker hetzelfde gewicht op de schaal brachten.Nou, de Nexus weegt 158 gram AUW (All Up Weight), dus inclusief accu en alle meuk als te lange draden, te dik carbon, teveel plastic, dikke POR etc.
![]()
Mijn nieuwe Clik komt op 141 gram exclusief de ontvanger, die komt vandaag binnenTotaal zal hij dus op 149 gram komen.......
Wat betreft de Spamreacties bedankt, ik ga er donderdag mee aan de slag want morgen ben ik vrij
@ Sleur: Ben jij vanavond ook op de club want ik heb de tekeningen ingescand en op cd gezet![]()
Philliams, heel toevallig ook de nexus?, zo ja mag ik een kopie? zit daar dringend om verlegen..
ronald
Toppie.@ Sleur: Ben jij vanavond ook op de club want ik heb de tekeningen ingescand en op cd gezet![]()
Ik kan er nog wel een gram of 4~5 vanaf krijgen door wat dikke draden in te korten. Maar daarentegen komt er wel weer wat verf bij (ik heb niets met stiften :nooo158 gram......, hmmm, toen wij begonnen vlogen we met F3A's welke kleiner zijn en zeker hetzelfde gewicht op de schaal brachten.
dus vliegen gaat hij wel, de vleugelbelasting is lager dan wij toen hadden, en daar hebben we ook ong. 2 jaar plezier mee gehad, dus gewoon vliegen met dat ding!![]()
Gaat nog druk worden zo... :celebrate: En jij denkt dat je op tijd weg bent. :?ik heb mijn spulletjes van rct binnen, ik kom straks ook wel ff naar de ach.
daarna nog een feestje :?, dus maak het niet te laat
Toch hol carbon, maatje dunner, landingsgestel eraf, balsa motorsteuntje, dunner elastiekje op de prop, kortere draadjes, connectoren overal af halen etc. 8O :rolling:Excuseer, mijn Clik komt uit op 151 gram + nog een paar stukjes klitteband :schrik:
Van alles staat er op, van de Disc nachtvlieger tot de F3A...
- Disc
- Nexus
- Clik
- F3A
- YAK
Ik brand wel wat extra cd's
tot vanavond:celebrate:
Toch hol carbon, maatje dunner, landingsgestel eraf, balsa motorsteuntje, dunner elastiekje op de prop, kortere draadjes, connectoren overal af halen etc. 8O :rolling:
gezellig burp
ik heb mijn spulletjes van rct binnen, ik kom straks ook wel ff naar de ach.
daarna nog een feestje :?, dus maak het niet te laat
PB je me nog ff voor de depron straaljager?
Kopietje van je bestelling mag ook![]()
ik ben straks ook aanwezig. Even snel eten. Cd met plannen zijn erg welkom.
Posted vanaf het schijthuis