Gemodificeerde Formost, m`n eerste jet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee Sandor,

Heb ik meteen een vraag, waarom staat er in de engelse handleiding van een Jetcat 25 uur interval en op de site van Jetcat.de (en de verkopende winkels behalve Jetcat USA) 50 uur?

Wat is het nou exact?
volgens jouw dus ook 25uur maar de duitse handleiding geeft duidelijk een "Wartungsintervall" van 50 uur aan?!?!?!?!?
 
@Berto


Je gaat als een speer man, leuk om je draadje te volgen elke dag is er wat gedaan.

Vrijdagmiddag ga ik weer eens buurten bij die meneer R kan ik gelijk zijn nieuwe keet een kist bewonderen.

Ik blijf je volgen mooi werk hoor.

Vriendelijke groet Jaap
 
Yep we gaan zeker als een speer moet ook wel......................

Doe R. de groeten en je zal je ogen uitkijken bij hem.
 
Ben er bijna voor 95% zeker van dat vanavond de koop gesloten gaat worden voor een Jetcat P80 (mits de verkoper ineens terug komt van z`n verhaal van gister :roll: ).

Wel het oude type met gasstart maar goed genoeg om mee te beginnen.

Heb Ger als ervaren turbinevlieger die mij terzijde staat om me de ins en outs te vertellen en de motor eens na te lopen en proef te draaien als die eenmaal in mijn bezit is.

Dus 2009 als start van het turbinevliegen gaat nu zo goed als zeker plaatsvinden :yes:
 
Ben er bijna voor 95% zeker van dat vanavond de koop gesloten gaat worden voor een Jetcat P80 (mits de verkoper ineens terug komt van z`n verhaal van gister :roll: ).

Wel het oude type met gasstart maar goed genoeg om mee te beginnen.

Heb Ger als ervaren turbinevlieger die mij terzijde staat om me de ins en outs te vertellen en de motor eens na te lopen en proef te draaien als die eenmaal in mijn bezit is.

Dus 2009 als start van het turbinevliegen gaat nu zo goed als zeker plaatsvinden :yes:

Mooi zo:D
Kun je dat van het starten naderhand nog aanpassen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hee Jaap,

dat is wel mogelijk echter komen er dan redelijk wat kosten bij en de vraag is of dat lonend is tegen die tijd.
De motor heeft nu echter nog voldoende uren over om zowiezo 2 jaar vooruit te kunnen en misschien wel 3 jaar.

En wie weet wat er in de tussentijd er dan allemaal al mijn pad gepasseerd is ;-)
 
Hee Jaap,

dat is wel mogelijk echter komen er dan redelijk wat kosten bij en de vraag is of dat lonend is tegen die tijd.
De motor heeft nu echter nog voldoende uren over om zowiezo 2 jaar vooruit te kunnen en misschien wel 3 jaar.

En wie weet wat er in de tussentijd er dan allemaal al mijn pad gepasseerd is ;-)

Oke,
ik word verder niet gehinderd door enige kennis van turbines hoor:p
Ik neem dan maar aan dat dit verschil ook tot uiting komt in de prijs.

Maar als je er nog 2 a 3 jaar mee kan vliegen, lijkt me toch best redelijk.
Dan kan je in de tussentijd doorsparen voor de volgende;)
 
Gefeliciteerd Berto!

Iets dat eigenlijk onhaalbaar leek toch gaan bereiken. Dat meot een heel goed gevoel geven!
 
Geeft vooralsnog een heel goed gevoel, en dat gevoel gaat nog beter worden de eerste keer dat ie loopt, en helemaal de tijdens en na de eerste vlucht :yes:
 
Als het na de eerste vlucht nog zo is dan ben je echt goed op weg. Je moet er niet aan denken dat de eerste vlucht in tranen eindigd..... :)
 
En de deal is rond :banana: :banana: :banana:

Met dank aan de diverse forumleden hier voor hun raad en daad (ze weten wel wie ik bedoel ;-) ) en onze zuiderbuur E. K. voor het willen ophalen ergens volgende week :
 
Krijgen we met een beetje geluk toch in 2009 de Formost op het veld te zien!
Zal hem zeker eens meenemen en laten lopen als ik er los op ben (en bij goedkeuring ook vliegen) :yes:
 
Ik hou me eerst maar eens even bezig met de kist klaar te maken.
Dan als de turbine er is een keer begin 2009 naar Ger en alles nalopen, afstellen en weet ik wat nog meer.
Inbouwen, en vliegen,

ppppffffffffiiiiiiiiiieeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwww...........................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top